روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 27408
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 03 اسفند 1400 - 11:27 | | ارسال توسط :

امضای ۲۰۰ تفاهم نامه در سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی برنامه ریزی شده است

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: امضای ۲۰۰ تفاهم نامه همکاری بین هلدینگ ها و شرکت های سرمایه گذاری و دانش بنیان در سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور برنامه ریزی شده است.
امضای ۲۰۰ تفاهم نامه در سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی برنامه ریزی شده است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، عبدالعلی علی عسکری دوشنبه شب در آیین گشایش سومین رویداد نمایشگاهی صنعت پترشیمی کشور اظهار داشت: انتظار می رود با اجرای آنها گام های مهمی در راستای توسعه و اعتلای صنعت پتروشیمی کشور برداشته می شود.

وی افزود: شرکت های نگهدار موسوم به هلدینگ همچون صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز در راستای حمایت از صنایع پایین دستی و شرکت های دانش بنیان نقش قابل توجهی در اجرای این تفاهم نامه ها ایفا خواهند کرد.

علی عسکری با اشاره به اهمیت سومین نمایشگاه صنایع پتروشیمی ایران گفت: صنعت نفت، گاز و پتروشیمی پیشران اقتصادی کشور بوده و این ماهیت این نمایشگاه بر این صنعت بنا نهاده شده است و حاصل آن هم تولید قطعات و تجهیزات مختلف صنعت پتروشیمی و کاتالیست‌ها و مواد شیمیایی مختلف بوده و هم زمینه‌ساز انتقال و تولید دانش بوده است.

وی با اشاره بر اهمیت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و همچنین حمایت از صنعت پایین دستی در صنعت پتروشیمی، گفت: توسعه صنعت پایین دستی منجر به جلوگیری از خام فروشی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و از سوی دیگر موجب ایجاد اشتغال و به کارگیری دانشجویان و نخبگان ما می‌شود.

علی عسکری به نقش مهم بانک‌ها برای رشد و توسعه داخلی سازی در صنعت پتروشیمی و سایر صنایع در کشور اشاره کرد و افزود: حمایت و نگاه غیرتمندانه و پدرانه بانک‌ها به صنایع بالادستی و  پایین دستی و به طور ویژه دانش‌بنیان‌ها موتور محرکی برای رشد داخلی سازی است.

سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور با عنوان نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش دوشنبه شب با حضور جمعی از مسوولان، تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و فعالان عرصه صنعت پتروشیمی، نفت، پالایش، پتروپالایش و تامین کنندگان منابع مالی و بانک های کشور در نمایشگاه بین المللی جزیره کیش آغاز بکار کرد.

این رویداد از دو بخش نمایشگاه و نشست های تخصصی تشکیل شده است که بخش نمایشگاهی آن با حضور ۳۵۰ شرکت و بنگاه اقتصادی فعال در عرصه های ” پتروپالایشی، پتروشیمی و پالایشی”، “سازندگان تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی” و” شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها” فعال هستند.بنگاه اقتصادی، هلدینگ و شرکت فعال در عرصه تولید و عرصه نفت و پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش، تامین کنندگان مالی و بانک ها هستند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.