روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 12181
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, مرکز بهداشت, ویژه تاریخ انتشار : 16 دی 1399 - 16:57 | | ارسال توسط :

انجام ۹۳ بازدید در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی در کیش

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از اجرای ۹۳ مورد بازدید در حوزه بهداشت حرفه‌ای در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،محمدرضا رضانیا امروز با اعلام این خبر افزود: در بازه زمانی آذر ماه ۹۳،مورد بازدید از کارگاه های تولیدی،خدماتی و صنعتی و نحوه  رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از انتشار کروناویروس توسط کارشناسان واحد بهداشت حرفه‌ای انجام شد.

وی گفت : با توجه به اهمیت ویژه ای که موضوع بازرسی از کارگاه‌ها و همچنین نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی دارد ،طی این بازرسی ها یک واحد متخلف بدلیل عدم رعایت دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا به مراجع قضایی معرفی و برای ۸ واحد متخلف اخطاریه صادر شد.

 رضانیا گفت: با توجه به ضرورت آموزش و خودمراقبتی در شاغلین ،به ۹۳۸ نفر از شاغلان، در این کارگاه ها آموزش های لازم ارائه شد.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با تاکید بر اینکه وظیفه بازرسان در شرایط کنونی با اهمیت و دشوار است، افزود: با شیوع بیماری کرونا شرایط کار کارگران، انجام بازرسی از کارگاه‌ها، نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و موضوعات ایمنی بسیار با اهمیت تر شده لذا این نظارتها  باید با دقت و جدیت بیشتری پیگیری و انجام شوند.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.