روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 49429
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 21 فروردین 1403 - 11:45 | | ارسال توسط :

اهمیت راهبرد تبلیغات در فضای پر از رقابت گردشگری

مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش بر اهمیت راهبرد تبلیغات در فضای پر از رقابت گردشگری تاکید کرد.
اهمیت راهبرد تبلیغات در فضای پر از رقابت گردشگری

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، رحیم سرهنگی در چهارمین نشست ستاد سفر‌های تابستانی کیش بر تشکیل شورای سیاستگذاری و شورای راهبری جشنواره تابستانی کیش تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش به تبادل نظر اعضای ستاد با توجه به زمان باقیمانده نسبت به تسریع امور و انتخاب اعضای شورا‌ها تاکید کرد.

سرهنگی دستور تشکیل کمیته‌های تبلیغات، مالی و رویداد‌ها زیر نظر ستاد را صادر کرد و از حضور نخبگان و متخصصان حاضر در کیش برای بهره گیری در کمیته‌ها دعوت کرد.

وی گفت: باید در زمینه تبلیغات و محتواسازی در کنار برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره‌ جذاب با رویکردی همه جانبه که پاسخگوی نیاز همه افراد خانواده درسنین مختلف و با سلایق متنوع باشد نیز با برنامه و قوی عمل کنیم.

سرهنگی از اعضای ستاد سفر‌های تابستانی کیش خواست در کنار بهره گیری از تجارب سال‌های گذشته نگاهی توام با نوآوری وخلاقیت به برنامه ریزی برای برگزاری رویداد‌ها داشته باشند و مجموعه‌ای از تفریحات، تخفیفات ورویداد‌های گردشگری، فرهنگی وهنری را دربسته گردشگری جشنواره تابستانی کیش پیش بینی کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.