روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 8930
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سازمان منطقه آزاد کیش تاریخ انتشار : 30 مهر 1399 - 8:10 | | ارسال توسط :
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

اگر می خواهیم امنیت پایدار داشته باشیم باید در تامین آن مشارکت کنیم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تقدیر از خیرین امنیت ساز گفت: اگر میخواهیم از امنیت پایدار و آرامش برخوردار باشیم باید در تامین امنیت مشارکت کنیم.
اگر می خواهیم امنیت پایدار داشته باشیم باید در تامین آن مشارکت کنیم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تقدیر از خیرین امنیت ساز گفت: اگر میخواهیم از امنیت پایدار و آرامش برخوردار باشیم باید در تامین امنیت مشارکت کنیم.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش در آیین کلنگ زنی مجتمع آموزشی، تربیتی نیروی انتظامی با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای ناجا از مشارکت خیرین در کمک بهه توسعه زیرساخت های پلیس در حوزه آموزش و ورزش تقدیر و اظهار کرد: بخش خصوصی با توان، امکانات و ظرفیتی که خواهد داشت مطمئنا می تواند طی یک سال آینده این مجموعه را به بهره برداری برساند و این مجموعه نمونه ای از همکاری مردم و حوزه های امنیتی و اجتماعی است.

وی افزود: از هر منظر و زوایه ای که بنگریم با مسئولیت های اداری و اجتماعی همه ما وظیفه داریم که در این گونه امور مشارکت کرده ومنشاء خیر و برکت باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه اگر معطل بودجه های دولتی برای دستیابی به نیازهای گسترده حوزه های مختلف در نهادها و سازمان ها باشیم مراحل اجرایی آن سال ها به طول خواهد انجامید افزود: همواره بخشی از این نیازها با همیاری و کمک مردم باید حل شود و این تنها جنبه مادی ندارد بلکه همکاری و تعاملی که میان مردم و مجموعه های مختلف برقرار می شود از نظر معنوی از ارزش بالاتری برخوردار است.

وی با تقدیر از مشارکت خیرین در ساخت این مجتمع در ستاد نیروی انتظامی ویژه کیش افزود: وقتی از تعامل سازمان و ارتباط میان مردم با پلیس و مردم با دولت صحبت می کنیم یعنی اینکه این ارتباط تنگاتنگ است و بخش خصوصی این توجه و عنایت را دارد که اگر قرار است امنیت پایدار و آرامش داشته باشیم باید ددر کنار بخش حاکمیتی قرار داشته و سهم خود را بپردازیم اگر چه تمام منابع دولت متعلق به مردم و بخش خصوصی است و از محل همین فعالیت ها تامین شده است.

مظفری با بیان اینکه کیش در حوزه های مختلف همواره پیشقدم و الگو بوده تاکید کرد: امیدواریم که در حوزه مشارکت های مردمی در تامین زیرساخت های امنیت نیز کیش نماد و نمونه باشد.

وی در خصوص امحاء مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ و معتادین نیز با اشاره به اینکه یکی از اساسی ترین موضوعات این است که باید برای داشتن جزیره پاک باید به این حوزه توجه بیشتری صورت بگیرد تا این بلای خانمانسوز در جزیره کیش به طور کامل نابود شده یا به حداقل ممکن برسد افزود: همانگونه که اعتیاد زمینه ساز آسیب های اجتماعی است، آسیب های اجتماعی نیز می تواند بستری برای گرایش به اعتیاد باشد و این امری دو سویه است که به یکدیگر گره خورده است و برای رهایی از آن باید به بهبود شرایط اقتصاد و معیشت مردم توجه بیشتر کرده و زمینه این ناهنجاری های اجتماعی را کم کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تصویب طرحی برای بهسازی وضعیت اعتیاد در جزیره کیش سخن گفت و افزود: با پیشنهادی که معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان ارائه کردند، طرحی در هیئت مدیره مصوب شد که تکلیفمان را با معتادان جزیره به شیوه واقعی روشن کنیم و اینگونه نباشد که پس از دستگیری و خارج کردن آن ها از جزیره در مدت کوتاهی شاهد بازگشت و ایجاد دردسر برای جزیره و پلیس توسط این افراد باشیم.

وی افزود: افراد معتاد دستگیر شده در صورتی که امکان ترک در جزیره را داشته باشند زمینه ترک برای آن ها فراهم می شود و در صورتی که نیاز به مراکز بازپروری داشته باشند با هزینه سازمان مداوا شده و به زندگی بازخواهند گشت تا در هر مکانی که می خواهند کار و زندگی کنند.

مظفری تصریح کرد: باید تلاش کنیم که جزیره کیش به عنوان یک برند نمونه گردشگری از این آسیب ها به دور بماند

وی اظهار امیدواری کرد در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح مجتمع تربیتی آموزشی پلیس و ارتقاء سطح دانش و مهارت پلیس در حوزه های مختلف در جزیره کیش باشیم.

مراسم امحاء مواد مخدر و آیین کلنگ زنی مجتمع آموزشی تربیتی پلیس که با مشارکت خیرین امنیت ساز در ستاد نیروی انتظامی ویژه کیش احداث خواهد شد با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، فرماندهی نیروی انتظامی ویژه کیش، امام جمعه اهل سنت کیش، خیرین امنیت ساز و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

ساختمان آموزشی و تربیتی نیروی انتظامی ویزه کیش در راستای مهارت افزایی نیروهای پلیس در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع در ستاد نیروی انتظامی ویژه کیش طی یک سال آینده ساخته و به بهره برداری می رسد.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.