روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 8452
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 19 مهر 1399 - 7:54 | | ارسال توسط :
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از سمپوزیوم مجسمه سازی:

ایجاد تحرک و پویایی در شرایط سخت کرونا یک رسالت است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تقدیر از خدمات شرکت عمران، آب و خدمات کیش در رابطه با بهسازی فضای شهری گفت: در شرایط سخت کرونا و مشکلات موجود فضاسازی شهری و ایجاد تحرک و پویایی یک رسالت است.
ایجاد تحرک و پویایی در شرایط سخت کرونا یک رسالت است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تقدیر از خدمات شرکت عمران، آب و خدمات کیش در رابطه با بهسازی فضای شهری گفت: در شرایط سخت کرونا و مشکلات موجود فضاسازی شهری و ایجاد تحرک و پویایی یک رسالت است.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، غلامحسین مظفری در حاشیه دیدار از سمپوزیوم مجسمه سازی « هفت سنگ کیش» با تقدیر از فعالیت های شرکت عمران و خدمات کیش در راستای ایجاد فضاهای مناسب، المان ها و مبلمان شهری، برگزاری رویدادهایی که به پویایی و تحرک اجتماعی در شرایط سخت کرونا که مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیاری برای مردم در کشور به وجود آورده را یک رسالت برشمرد و اظهار کرد: برگزاری سمپوزیوم ها هم توجه به هنر و هنرمندان است هم ایجاد آثاری ماندگار برای ایران زمین که مهد تمدن بوده و هم برای جزیره کیش که مکانی گردشگر پذیر در گوشه ای از ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر استمرار حرکت های فرهنگی که موجب پویایی، نشاط و تحرک در جامعه می شود بیان کرد: با توجه به اینکه این مجسمه ها با مصالحی ساخته می شود که مدت ها بلا استفاده بوده و اینک با اجرای این طرح به چرخه فعالیت وارد شده اند، حرکت خوبی است.

مظفری افزود: نصب این المان ها در فضای شهری برای علاقمندان به حوزه های مختلف اعم از شهرداران مناطق مختلف کشور، افرادی که در حوزه ملبمان شهری فعالیت می کنند و گردشگران می تواند فضای بصری مناسبی ایجاد کند.

مدیرعامل سازمان اجرای طرح بهسازی مسیر دوچرخه سواری در نوار ساحلی جزیره کیش را قابل تقدیر خواند و افزود:  با توجه به کاهش دمای هوا و گرما زمینه برای استفاده از دوچرخه جهت تردد در جزیره مساعد می شود و از همکاران شرکت عمران و خدمات درخواست می کنم که مسیر دوچرخه سواری در فضای شهری را طراحی و اجرایی کنند زیرا هم به روان سازی ترافیک کمک می کند و هم برای سلامتی مفید است.

مظفری در خصوص طرح آزادسازی سواحل نیز به خبرنگار ما گفت: آزادسازی سواحل طرح خوبی بود که براساس کارشناسی های انجام شده صورت گرفته و فرصت هایی برای جزیره و گسترش فضای گردشگری ایجاد می کند.

وی با اظهار رضایت کسانی که در این طرح قرارداشتند بیان کرد: کسانی که در این طرح قرار داشتند امروز راضی هستند از اینکه این فضاها در اختیار عموم قرار گرفته در حالیکه شاید پیش از این تفکر دیگری داشتند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به سرعت قابل قبول طرح آزادسازی سواحل و برنامه ریزی های صورت گرفته در این خصوص افزود: این آزادسازی براساس طراحی ها و برنامه ریزی انجام شده و بدون برنامه صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح موجب تحول منطقه شده و فضاهای با نشاطی در مجموعه ها ایجاد کرده است تاکید کرد: سرعت و کیفیت طرح انجام شده رضایتمندی مردم و حتی مجموعه های یاد شده را در پی داشته و کارمدیریتی هماهنگ و شایسته ای بود؛  البته در کیش این فضاها نسبت به سایر مناطق ساحلی کشور در وضعیت خوبی قرار دارد و این مایه خوشحالی است و حداقل هایی نیز که احساس می شد باید در نوار و جاده ساحلی در اختیار همه قرار بگیرد آزادسازی شد.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.