روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 28532
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 15 فروردین 1401 - 14:04 | | ارسال توسط :

بازدیدهای بهداشتی از مساجد کیش

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از بازدید مساجد کیش در ماه ضیافت الهی خبر داد.
بازدیدهای بهداشتی از مساجد کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر رضانیا گفت: با توجه به چرخش ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم‌های ویژه ماه مبارک رمضان و گرمای هوا روزه داران توجه ویژه‌ای به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی داشته باشند.

وی افزود: کارشناسان بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت در راستای حفظ سلامت مردم روزه دار از مساجد و حسینیه‌های کیش بازدید و آموزش‌های لازم را به متولیان ارائه می‌کنند.

دکتر رضانیا افزود: کارشناسان بهداشت علاوه بر بازدید‌های مستمر روزانه در ایام تعطیل و غیر تعطیل، اقدام به کنترل و نظارت بیشتر بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی دارند.

وی تصریح کرد: این بازرسی‌ها شامل بازدید از اماکن حساس مانند کارگاه‌های تولید زولبیا و بامیه و انواع شیرینی پزی ها، رستوران ها، طباخی ها، حلیم پزی ها، بازار‌ها و نمونه برداری از تولیدات مواد غذایی است.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: با اعلام ستاد ملی مقابله کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس و حضوری شدن کلاس‌های درس، نظارت بر مدارس نیز برای فراهم شدن زمینه‌های لازم بهداشتی تشدید می‌شود.

دکتر رضانیا با تاکید به خانواده‌ها در خصوص تکمیل واکسیناسیون خود و کودکان افزود: والدین آموزش‌های لازم را برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مانند استفاده نکردن تغذیه و آب آشامیدنی در محیط‌های شلوغ به کودکان بدهند.

وی تصریح کرد: اگر فرزندان دارای کوچکترین علایم بیماری است والدین از آن‌ها در منزل نگهداری کنند و اجازه حضور دانش آموز به مدرسه ندهند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.