روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 41493
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 27 خرداد 1402 - 11:45 | | ارسال توسط :

بازدیدهای روزانه از مراکز تهیه، توزیع و عرضه موادغذایی در کیش

رئیس مرکز بهداشت کیش گفت: بازدیدهای روزانه از مراکز تهیه، توزیع و عرضه موادغذایی با هدف پیشگیری از بیماری های منتقله از آب و غذا در جزیره کیش انجام می شود.
بازدیدهای روزانه از مراکز تهیه، توزیع و عرضه موادغذایی در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر محمدرضا رضانیا افزود: با توجه به اهمیت سلامت شهروندان و گردشگران در جزیره کیش و پیشگیری از بروز بیماری‌های منتقله از آب و غذا روزانه در دونوبت صبح و عصر کارشناسان این مرکز از مراکز مختلف بازدید می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: افزایش نظارت بر مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی و نمونه برداری از مواد غذایی حساس، نظارت بر اماکن عمومی و جمع آوری مواد غذایی و آشامیدنی با هدف شناسایی اقلام تاریخ مصرف گذشته و غیرمجاز و خارج کردن از چرخه توزیع از مهمترین اقدامات مداوم کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت کیش است.

دکتر رضانیا تصریح کرد: کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت روز‌های تعطیل نیز با جدیت در جزیره کیش از مراکز مختلف بازدید می‌کنند.

وی گفت: ساکنان و گردشگران می‌توانند گزارش‌های بهداشتی خود را با شماره تلفن ۴۴۴۲۳۳۱۱ در ساعات اداری و یا از طریق سامانه ۱۹۰ در تمامی ساعات شبانه روز به کارشناسان مرکز بهداشت کیش مطرح کنند.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.