روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 8999
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 03 آبان 1399 - 8:36 | | ارسال توسط :
فرمانده انتظامی ویژه کیش:

بانوان ما ثابت کردند که در تمامی عرصه می توانند نقش آفرین باشند

فرمانده انتظامی ویژه کیش با اشاره به توانمندی بانوان ایرانی برای ورود به عرصه فعالیت های اجتماعی با رعایت کامل حجاب و عفاف گفت: بانوان ما به خوبی ثابت کردند که علاوه بر حضور فعال در خانواده می توانند در عرصه های دیگر نیز نقش افرینی کنند.
بانوان ما ثابت کردند که در تمامی عرصه می توانند نقش آفرین باشند

فرمانده انتظامی ویژه کیش با اشاره به توانمندی بانوان ایرانی برای ورود به عرصه فعالیت های اجتماعی با رعایت کامل حجاب و عفاف گفت: بانوان ما به خوبی ثابت کردند که علاوه بر حضور فعال در خانواده می توانند در عرصه های دیگر نیز نقش افرینی کنند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، سرهنگ علی اصغر جمالی  در دیدار با رئیس اداره امور زنان و جمعی از همکاران این مجموعه که با حضور بانوان کادر و پلیس های افتخاری نیروی انتظامی ویژه کیش برگزار شد با تبریک هفته سلامت بانوان و هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: خوشحالیم که امروز جامعه ما به حدی از کمال و ترقی دست یافته است که بانوان به سهولت امکان فعالیت در تمامی عرصه های اجتماعی را داشته و در رشد و توسعه جامعه تاثیرگذار هستند.

وی با تبریک این روز به پرسنل زن نیروی انتظامی ویژه کیش افزود: امروز پلیس های خانم در انجام ماموریت های مهم، در راستای ایجاد نظم و امنیت در جامعه نقش مهمی ایفا کرده و ثابت کردند که جامعه ما، جامعه ای مترقی و پیشرفته است و بانوان با رعایت کامل حجاب و عفاف اسلامی در همه حوزه های حضور فعال و تاثیر گذار دارند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه درایت، بصیرت و تدبیر پلیس های زن در برخورد با ناهنجاری ها و بزه های اجتماعی و پیگیری رفع مشکلات نشان از توان بالای زنان در حوزه فعالیت های انتظامی و برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد.

جمالی با اشاره به تحولات مثبتی که در حوزه فعالیت های امورزنان کیش در دوره جدید صورت گرفته است ابراز کرد: نیمی از جمعیت جزیره کیش متشکل از بانوان است و فعالیت در این حوزه زنان در بخش های مختلف به ویژه فرهنگ سازی و آموزش می تواند نقش مهمی در از میان برداشتن مشکلات اجتماعی داشته باشد.

وی با تاکید بر اهمیت داشتن جامعه ای سالم و پاک در سایه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب افزود: حجاب و عفاف ضرورت جامعه اسلامی است و باید این فرهنگ در کنار دیگر فعالیت های اجتماعی ترغیب و ترویج شود.

فرمانده انتظامی ویژه کیش با اشاره به تعامل سازنده میان امور بانوان و پلیس های زن در جزیره کیش بر ترغیب بانوان به حضور در نیروی انتظامی به عنوان کادر و پلیس های افتخاری تاکید کرد.

وی بر نقش آفرینی اداره امور زنان در برگزاری مراسم های ویژه بانوان، برگزاری مساببقات با محوریت ترویج حجاب و عفاف ، برگزاری دوره های آموزش خانواده و تربیت فرزند در مشارکت با نهادها و گروه های اجتماعی به ویژه پلیس توسط امور بانوان تاکید کرد و افزود: ایجاد تعامل دو سویه و برگزاری رویدادهای فرهنگی و اجتماعی مبتنی بر فرهنگ سازی در عرصه های مختلف می تواند موجب افزایش استحکام خانواده ها و کاهش بزه های اجتماعی در جامعه باشد.

جمالی تاکید با بیان اینکه اداره امور زنان کیش می تواند در تولید امنیت نقش آفرین باشد خاطر نشان کرد: امنیت یک کالای عمومی است و همه در تولید آن نقش دارند؛ امنیت را اقشار مختلف جامعه ایجاد می کنند و پلیس آن را حفظ می کند.

امنیت ضرورتی ترین نیاز جامعه آرمانی

عالمه خسروی رئیس اداره امور زنان کیش نیز در این نشست با تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهی انتظامی ویژه کیش و پلیس های زن اظهار کرد: این هفته فرصت مغتنمی است برای تبریک و تقدیر از تلاش های تاثیرگذار بانوان پلیس که با احساس مسئولیت اجتماعی در ایجاد نظم و امنیت جزیره کیش سهم ارزنده ای دارند و برای جامعه زنان کیش آرامش خاصی ایجاد کرده اند.

وی با بیان اینکه امنیت و سلامت دونعمت بزرگ الهی هستند افزود: آرزوی هر انسانی است که در جامعه ای امن و سالم زندگی کند.

رئیس اداره امور زنان کیش تاکید کرد: امنیت یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین فاکتورها سلامت و نیاز یک جامعه آرمانی است و تمامی انندیشمندان علوم اجتماعی بر این نکته تاکید دارند.

وی با اشاره به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر وجود اقتدار و مهربانی توامان پلیس در انجام ماموریت ها افزود: بنابراین توصیف، نیروهای پلیس همواره در کمک به مردم در خط مقدم و بدون چشم داشت حضور فعال داشته و در همین راستا در برخورد با اخلالگران قاطع و سخت هستند.

خسروی افزود: پلیس های زن در کنار به دوش کشیدن مشکلات و بار خانواده برای ایجاد محیطی امن و آرام برای همسر و فرزندان در محیط کار نیز باید قاطع، توانمند، با تدبیر و درایت فعالیت کنند.

در پایان این مراسم از پلیس های زن ( کادر و پلیس های افتخاری) با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از سوی اداره امور زنان کیش تقدیر شد.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.