روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 45823
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 16 آبان 1402 - 15:23 | | ارسال توسط :

بررسی زمینه‌های همکاری شرکت‌های ایرانی و چینی در حوزه خودروسازی

وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در جریان سفر به چین، با مدیرعامل و مدیران بخش های مختلف شرکت خودروسازی چری دیدار و درباره همکاری شرکت‌های ایرانی و چینی در حوزه خودروسازی گفت‌وگو کرد.
بررسی زمینه‌های همکاری شرکت‌های ایرانی و چینی در حوزه خودروسازی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«عباس علی‌آبادی» در ادامه برنامه‌های سفر به چین، با «یین تونگیو» مدیرعامل شرکت خودروسازی چری دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که با حضور «بابک احمدی» رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، «منوچهر منطقی» معاون صنایع حمل و نقل و «محمد مجید فولادگر» معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت و «مهدی ضیغمی» رئیس سازمان توسعه تجارت برگزار شد، مهمترین زمینه‌های همکاری شرکت‌های ایرانی با شرکت‌های چینی در حوزه‌های مربوط به صنعت خودروسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، عباس علی‌آبادی وزیر صمت ایران، در جریان سفر به کشور چین، از دو شرکت بزرگ خودروسازی این کشور (چری و دانگ‌فنگ) و کارخانه تولید باتری «گوشن» بازدید کرد.

همچنین وزیر صمت ضمن همراهی با «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح پاویون جمهوری اسلامی ایران در ششمین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین و بازدید از غرفه شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه، در نشست‌ با تاجران و سرمایه‌گذاران چینی و همچنین همایش تجاری ایران و چین، سخنرانی کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.