روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 23733
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 26 آبان 1400 - 17:22 | | ارسال توسط :

بررسی مشکلات شهرک مسکونی سحر

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید سرزده از شهرک مسکونی سحر، تسریع در رفع مشکلات و نیاز‌های ساکنان را در دستور کار قرار داد.
بررسی مشکلات شهرک مسکونی سحر

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، محمدرضا نوایی لواسانی در این بازدید بر تجهیز و تامین مواردی از جمله تعاونی و بازار میوه تره بار با قیمت مناسب، پیرایشگاه و آرایشگاه، نمازخانه، اجاق گاز، مواد و لوازم بهداشتی برای رفاه حال قشر کارگر و خانواده‌های آنان تاکید کرد تا مدیران مربوطه به عنوان وظیفه شرعی در اولویت کار خود قرار دهند.

همچنین مشکلات کاری و معیشتی ازجمله معضلات بیمه و مرخصی‌های بی حقوق، وجود نداشتن امنیت شغلی از سوی پیمانکاران پس از مرخصی کارگران، دوری از خانواده و عدم امکان استقرار آن‌ها به دلیل هزینه‌های بالای معیشتی، هزینه‌های بالای سفر به شهرهای کشور از کیش و دیدار با خانواده از جمله معضلاتی بود که از سوی ساکنان شهرک مطرح شد.

ایجاد آشپزخانه با کمک خیرین، تعبیه مهمانسرای شهرک سحر برای حضور خانواده‌های کارگران همچنین رفع مشکلات پخش سیلندر‌های گاز در این کمپ از سوی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش مورد تاکید قرار گرفت.

در این بازدید مقرر شد تا ۳ نماینده از بین ساکنان شهرک برای بررسی هرچه بیشتر موضوعات مربوطه با سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش دیدار کنند.

این شهرک شامل دو بخش متاهلی با تعداد ۱۴۸ واحد و یک بخش مجردی با ۹۸ اتاق است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.