روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 33303
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 12 مرداد 1401 - 11:03 | | ارسال توسط :
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

برنامه ریزی، اجرای صحیح و نظارت درست ضامن تحقق هر طرح و برنامه ای است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر ضرورت برنامه ریزی، اجرای درست و نظارت کامل بر تحقق هر طرح و پروژه تاکید کرد.
برنامه ریزی، اجرای صحیح و نظارت درست ضامن تحقق هر طرح و برنامه ای است

به گزارش روزنامه اخبار کیش، مهدی کشاورز در نشست ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر که با حضور سید احمد خاتمی در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد اظهار کرد: بسیاری از مشکلات به دلیل عدم برنامه ریزی درست، اجرایی نکردن برنامه ها و عدم نظارت صحیح به آن ها رخ می دهد.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از رفتارهای ما باید کنشی و آفندی باشد افزود: برنامه های ما اغلب دفاعی و واکنشی است در حالیکه باید ابتدا توصیه ای عمل کرده سپس به امر و نهی ورود کنیم.

کشاورز به اهمیت طراحی مبتنی بر علم و دانش در برنامه ها اشاره کرد و افزود: طراحی های ما باید مبتنی بر دانش، خلاقیت، ادب و آداب بوده و پیوست فرهنگی، اجتماعی داشته باشد.

وی آموزش دیده بودن مجریان طرح های فرهنگی را یک ضرورت مهم برشمرد و تاکید کرد: طرح ها باید مبتنی بر دانش، تجربه و پژوهش باشند که بدون این مشخصات هر طرحی محکوم به شکست است.

خروجی مناسب و ملموس از دیگر مواردی است که در طراحی واجرای هر طرح به آن اشاره کرد و افزود: طرح ها باید براساس شاخص هایی انجام شود که نتیجه آن یک خروجی قابل لمس باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از بخش خصوصی خواست تا منتظر بخش حاکمیتی نمانده و به عنوان کنشگران وارد میدان شده و با طراحی در این حوزه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی امر به معروف و نهی از منکر را یک الزام حقوقی از جانب خداوند متعال خواند و افزود:  رعایت آن لازمه اعتلای جامعه دینی است که در مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش تمامی زیرمجموعه ملزم به رعایت پیوست های فرهنگی در برنامه های خود هستند.

  مهدی کشاورز همچنین با توجه به اهمیت اطلاع رسانی درست در رسانه ها نیز افزود: امروز هر فرد با یک گوشی می تواند نقش رسانه را بازی کند اما باید به این نکته مهم توجه کنیم که سرعت در انتقال اخبار بد یک رویکرد مثبت نیست و به جزیره کیش آسیب می زند.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از اتفاقات خوب در جزیره صورت می گیرد که می توان آن ها را برای رونق کیش رسانه ای کرد

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : روزنامه اخبار کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.