روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 16645
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 03 اردیبهشت 1400 - 12:03 | | ارسال توسط :

برنامه مداری، پاکدستی و اقتدار سه مولفه مهم مدیران مناطق آزاد

دبیر شورایعالی مناطق آزاد گفت: برنامه مداری، پاکدستی و اقتدار سه مولفه مهم مدیران مناطق آزاد است و هیچ مدیری نمی‌تواند بدون برنامه و با آزمون و خطا کار‌ها را پیش ببرد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، حمید رضا مومنی در مراسم معارفه مدیرعامل منطقه آزاد کیش با تقدیر از فعالان اقتصادی کیش، از آنها به عنوان رکن اصلی توسعه اقتصادی در این منطقه یاد کرد. وی گفت: امروز تامین منابع مالی یکی از مسائل کلیدی برای همه مناطق به ویژه بخش خصوصی است و خوشبختانه منطقه آزاد کیش در این زمینه عملکرد خوبی داشته است.

مومنی تصریح کرد: عملکرد منطقه آزاد کیش در زمینه استفاده از روش‌های نوین تامین منابع مالی می‌تواند الگوی کاربردی مناسبی برای سایرمناطق آزاد کشورباشد.

مشاور رییس جمهور اظهار با اشاره به برخی مشکلاتی سرمایه گذاران کشور در حوزه تامین منابع مالی، حرکت به سمت بازار سرمایه و بازار‌های مالی را راهکاری موثر برای حل این مشکلات عنوان کرد.

حمیدرضا مومنی با اشاره به اینکه تعهد پایه و اساس اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای است بر اهمیت مولفه «پاکدستی» تاکیدکرد و گفت: با مدیران و زیرمجموعه‌هایی که عملکرد شفافی ندارند همکاری نکنید. «سلامت و اقتدار» برای ما اهمیت دارد، مدیری که نتواند اقتدار داشته باشد نمی‌تواند عملکرد موفقی از خود نشان دهد.

مومنی با تاکید برضرورت توسعه زیر ساخت‌ها در مناطق آزاد کشور و اشاره به اقدامات سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه تکمیل و توسعه زیرساخت‌ها ابراز امیدواری کرد با مدیریت جدید منطقه، موضوع آب و برق در جزیره به صورت جدی پیگیری و با برنامه ریزی دقیق برطرف شود.

تکریم ارباب رجوع و کاهش بروکراسی‌های اداری با هدف افزایش رضایتمندی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ازدیگرمواردی بود که مشاوررییس جمهور بر ان تاکید کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.