روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 31012
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 10 خرداد 1401 - 16:21 | | ارسال توسط :

برنامه های پیشگیرانه در حوزه ارتقا ایمنی سواحل کیش تدوین می شود

مشاور مدیرعامل و مسوول پیگیری های ویژه سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برنامه های پیشگیرانه در حوزه ارتقا ایمنی سواحل این جزیره با اتکا به تجارب گذشته و نوآوری های جدید تدوین می شود.
برنامه های پیشگیرانه در حوزه ارتقا ایمنی سواحل کیش تدوین می شود

به گزاش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، جعفر شعبانی مقدم روز سه شنبه در دومین جلسه کمیته ارتقا ایمنی سواحل با محوریت تدوین برنامه های پیشگیرانه و عملیاتی در سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: در حوزه ایمنی سواحل باید شرایط مطلوب و ویژه کنونی کیش را که به عنوان جزیره ای خاص با محوریت گردشگری و تفریحی در کشور معرفی شده است به خوبی حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: در این راستا باید با بهره گیری از تجارب گذشته با اقدامات موثری برای ارتقا آن از جمله آموزش، آگاه سازی، تبلیغات محیطی، طراحی تابلو های گویا، تاثیرگذار در دستور کار قرار گیرد.

شعبانی مقدم یادآور شد: سازمان منطقه آزاد کیش در این خصوص، نقش و وظایف خود را ایفا کرده و از این پس نیز باید با جدیت بیشتر مباحث مربوط به امداد و نجات سواحل جزیره را پیگیری کند.

‎وی خاطر افزود: تداوم برگزاری جلسات این کمیته با بهره گیری از خرد جمعی برای تقویت فعالیت های حوزه ایمنی سواحل جزیره کیش و عمل به وظایف،  امری ضروری است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.