روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 22822
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 01 آبان 1400 - 16:04 | | ارسال توسط :

برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان دوومیدانی در کیش

دبیر فدراسیون دوومیدانی از برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان در جزیره کیش خبر داد و گفت: تقریبا ۴۵ نفر ورزشکار به همراه مربیان در این اردو شرکت خواهند کرد.
برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان دوومیدانی در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، علی رضایی گفت: اردو‌های متمرکز تیم ملی را از دهه سوم آبان شروع می‌کنیم.

دبیر فدراسیون دوومیدانی با اشاره به اینکه از این تعداد حدود ۲۰ نفر خانم هستند، افزود: این تعداد وزشکار همزمان در این اردو شرکت می‌کنند، چون کلاس‌های مختلفی برای شرکت کنندگان برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: احسان حدادی و حسن تفتیان هم در این اردو حضور خواهند داشت و حدادی بعد از آن هم تمریناتش را در کیش ادامه خواهد داد.

رضایی در خصوص ملاک انتخاب این ۴۵ ورزشکار گفت: نفرات براساس عملکردشان در طول سال، توسط کمیته‌های تخصصی فدراسیون انتخاب شده‌اند.

وی افزود: مسابقات باشگاه‌های داخل سالن کشور دهه سوم دی برگزار می‌شود و اعضای تیم ملی دوومیدانی داخل سالن را برای قهرمانی داخل سالن آسیا ۲۲ تا ۲۴ بهمن به میزبانی قزاقستان انتخاب می‌کنیم.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.