روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 37280
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 19 دی 1401 - 16:53 | | ارسال توسط :

برگزاری دوره های توانمندسازی مربیان آموزش همگانی در کیش آغاز شد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: برگزاری دوره های توانمندسازی مربیان آموزش همگانی با هدف بررسی و شناخت رفتاری در بین نوجوانان در این جزیره آغاز شد.
برگزاری دوره های توانمندسازی مربیان آموزش همگانی در کیش آغاز شد

به گرارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سرگرد محمد زنگانه روز دوشنبه اظهار کرد: این دوره ها پس از آسیب شناسی ها، نیازسنجی آموزشی و شناخت آسیب های اجتماعی پیش بینی و براساس نیازبه شناخت رفتارهای نسل دهه ۷۰ و ۸۰ خصوصا دانش آموزان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه نخستین جلسه این دوره اموزشی با حضور ۱۸۰ نفر از معلمان آموزش و پرورش و کارشناسان پلیس جزیره برگزار شد یادآور شد: تقویت ارتباط بین معلمان، مربیان و والدین با نسل نوجوان، کاهش شکاف رفتاری بین جامعه هدف، اافزایش اعتماد نوجوانان از جمله اهداف این دوره ها است.

زنگانه افزود: در این دروه ها بر حسب موضوع صاحب نظران برتر کشور دعوت و جامعه هدف شامل معلمان و مربیان دوره های تخصصی را دریافت می کنند که نخستین دوره با دعوت از دکتر روح الله کریمی خویگانی استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه علوم انتظامی امین با موضوع پاردوکس بین نسلی برگزار شد.

وی اضافه کرد: این دوره همکاری اداره آموزش همگانی معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی، آموزش و پرورش و معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: باتوجه به استقبال معلمان و کارشناسان پلیس نیازبه تشریح تخصصی تر الگو های رفتاری نوجوانان برای در صورت حمایت سازمان منطقه آزاد دوره ها تکرار می شود.

جزیره کیش دارای بیش از ۱۰ هزار دانش آموز است که در ۵۲ مدرسه دولتی و خصوصی و ۴۰۰ کلاس در حال تحصیل هستند.

این تعداد دانش آموز شامل ۵۵۰ نفر در مقطع پیش دبستانی، پنج هزار و ۴۵۰ نفر در مقطع ابتدایی ، ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در مقطع متوسطه اول و یک هزار نفر در مقطع متوسطه دوم، ۳۳۰ نفر در هنرستان فنی، ۳۷۰ نفر در هنرستان کار دانش و ۳۳ نفر استثنایی و سایر هستند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.