روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 23131
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 09 آبان 1400 - 13:38 | | ارسال توسط :

برگزاری شانزده برنامه ورزشی در روز کیش

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش از برگزاری شانزده برنامه ورزشی به مناسبت ۲۰ آبان روز کیش خبر داد.
برگزاری شانزده برنامه ورزشی در روز کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، عزیزاله فرضی‌پور با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در سطح ملی و داخلی برگزار خواهند شد، افزود: تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور کیش در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش از جمله مهم‌ترین این برنامه ها است.

وی افزود: تقدیر از مدال‌آوران کیش از سال۹۷ تاکنون و تجلیل از مربیان، داوران برتر و هیئت‌های فعال جزیره و پیشکسوتان ورزشی است.

فرضی‌پور افتتاح پایگاه وزنه‌برداری جزیره را از دیگر برنامه‌های این روز عنوان کرد و افزود: پایگاه اسکی روی آب با قایق نیز همراه با سایت کایت‌بردینگ در روز کیش افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش از دیگر برنامه‌های این ایام به نمایش مدارس فوتبال جزیره، مسابقات پدل‌برد، کایت‌بردبنگ، سپک‌کاترا، و بازی‌های بومی و ساحلی اشاره کرد و افزود: با دعوت از تیم‌های ملی فوتبال و هندبال بانوان نیز دو برنامه‌ متمایز را در این ایام شاهد خواهیم بود و به دلیل افتخارآفرینی این تیم‌ها در سطح بین‌المللی توسط سازمان منطقه آزاد کیش تجلیل خواهند شد.

وی افزود: بازی‌های دوستانه‌ای نیز بین تیم‌های ملی بانوان هندبال و فوتبال و تیم‌های منتخب جزیره برنامه‌ریزی شده‌ است.

فرضی‌پور با بیان اینکه مسابقات پاراسیلینگ با حضور کلوب‌های دریایی در روز ۱۶ آبان با شرکت کارکنان آنان برگزار خواهد شد، گفت: ابداع و آغاز این مسابقات از سال۹۷ و متعلق به جزیره کیش بوده و دو دوره تاکنون برگزار شده است.

وی از تدوین برگزاری مسابقات کشوری در کیش خبر داد و تشریح کرد: مسابقات کشوری شنای آب‌های آزاد با حضور ۸۰ شناگر از سراسر کشور و مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری با حضور ۱۱۰ دوچرخه‌سوار نوزدهم آبان‌ برگزار خواهند شد.

فرضی‌پور گفت: مسابقات شنا در دو رده سنی زیر ۲۰سال با مسافت ۳کیلومتر و بالای ۲۰سال با مسافت ۵کیلومتر نیز برگزار می‌شوند.

وی افزود: مسابقات دوچرخه‌سواری نیز در مسافت بلند و ۹۰کیلومتر برگزار خواهند شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.