روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 48896
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 20 اسفند 1402 - 15:10 | | ارسال توسط :

بهادری: منتظر ابلاغ کلیات بودجه از سوی مجلس هستیم

سخنگوی دولت گفت: به محض اینکه مجلس شورای اسلامی متن کلیات بودجه را به دولت ابلاغ کند، این آمادگی را داریم که بلافاصله بخش دوم را تقدیم مجلس کنیم.
بهادری: منتظر ابلاغ کلیات بودجه از سوی مجلس هستیم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه فوق العاده دولت برای تسریع آماده سازی بودجه، اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه قانون برنامه هفتم توسعه تصویب و ابلاغ می‌شد،  دولت باید منتظر می‌ماند تا آن قانون ابلاغ شود و بعد برنامه بودجه سال ۱۴۰۳ را تهیه می‌کرد.

وی افزود: در تهیه برنامه هفتم مقداری تاخیر صورت گرفت و هنوز قانون برنامه هفتم نهایی ابلاغ نشده است بنابراین دولت  برای تسریع در تهیه بودجه همزمان با جلسات مجلس برای بررسی برنامه هفتم، جلسات فوق العاده و سه نوبته برای تهیه بودجه برگزار کرد و به محض اینکه کلیات برنامه هفتم توسعه مشخص شد، دولت کلیات بودجه را تقدیم مجلس کرد و امیدوار بودیم بررسی فوری در مجلس صورت گیرد تا پیش از انتخابات کلیات نهایی شود ولی متاسفانه برخی از این جلسات تشکیل نشد و کلیات بودجه مشخص نشد. ما همچنان منتظریم که مجلس آن بخش اول بودجه را  نهایی کند و جداول را دولت بر اساس همان بخش اول تهیه کند.

سخنگوی دولت در پایان گفت: از امروز جلسات فوق العاده دولت تشکیل شده است و ما به محض این‌که مجلس متن کلیات بودجه را به دولت ابلاغ کند، این آمادگی را داریم که بلافاصله بخش دوم را تقدیم مجلس کنیم. ما آماده و منتظر مجلس هستیم تا با همکاری هم پیش از ایام نوروز سند بودجه سال آینده را نهایی کنیم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.