روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 48398
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 03 اسفند 1402 - 11:43 | | ارسال توسط :

بهره گیری از مقالات علمی بهداشت محیط در برنامه‌های وزارت بهداشت

معاون مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت گفت: از مقالات ارائه شده در همایش بین المللی و ملی بهداشت محیط کیش در اجرایی شدن برنامه‌های بهداشت محیط کشور استفاده می‌شود.
بهره گیری از مقالات علمی بهداشت محیط در برنامه‌های وزارت بهداشت

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما، محسن فرهادی با اشاره به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در کیش گفت: تفاوت همایش علمی امسال به میزبانی کیش نسبت به سالهای قبل محور‌های همایش است که به معضلات کشور می‌پردازد و در راس آن تغییرات اقلیمی، خشکسالی و دریا است.

وی گفت: مسائلی که دانشمندان و متخصصان بهداشت محیط می‌توانند با ارائه مقالات علمی و گزارش به مدیران ارشد کشور در حل مشکلات کمک کنند.

معاون سلامت محیط و کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، گفت: مدیران سلامت محیط و کار ۶۴ دانشگاه علوم پزشکی کشور نیز در این همایش علمی شرکت کرده اند.

محسن فرهادی، گفت: مدیران شرکت کننده در همایش گزارش جامعی از معضلات، نوآوری‌ها، چالش‌ها و پیشنهادات خود را ارائه می‌کنند.

وی افزود: بخشی از هدف برگزاری همایش بین المللی و ملی بهداشت محیط ایجاد پل ارتباطی بین اعضای هیئت علمی کشور است.

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت افزود: یکی از اهداف این همایش ارتباط نزدیک حوزه‌های آموزش و پژوهش با معاونت آموزشی و تحقیقات و فناوری معاونت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.