روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 28517
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 15 فروردین 1401 - 10:48 | | ارسال توسط :

بیش از سه هزار دانش آموز در جزیره کیش واکسن کرونا دریافت کردند

رییس اداره آموزش و مرورش کیش گفت: بیش از سه هزار دانش آموز در این جزیره علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.
بیش از سه هزار دانش آموز در جزیره کیش واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،پرویز حیدری راد روز دوشنبه اظهار داشت: این تعداد شامل ۲ هزار و ۱۱ دانش آموز پنج تا ۱۲ سال و یک هزار و ۳۱ دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ سال تست که توسط کادر درمان جزیره علیه این ویروس واکسینه شده اند.
وی اضافه کرد: هم اکنون میانگین تزریق واکسن کرونا بین دانش آموزان پنج تا ۱۲ سال حدود ۲۸ درصد و دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال نیز ۸۳ درصد است.
رییس اداره آموزش و پرورش کیش افزود: انتظار می رود با توجه به بازگشایی مدارس و الزام واکسیناسیون برای دانش آموزان، والدین با همکاری کادر درمان فرزندان خود را برای تزریق واکسن به مرکز واکسیناسیون جزیره کیش ببرند.
وی یادآور شد: تا ۹۹ درصد از ۵۲۰ معلم جزیره کیش نیز دُزهای دوم و سوم واکسن خود را دریافت کرده اند و انتظار می رود طی چند روز آینده این میزان به ۱۰۰ درصد برسد.
۱۴ فروردین همزمان با سراسر کشور مدارس کیش مجددا بازگشایی و تحصل در آنها حضوری شد و تا کنون ۴۰ درصد از دانش آموزان در مدارس حاضر شدند.
این جزیره دارای ۵۱ مدرسه شامل ۲۳ مدرسه دولتی و ۱۸ مدرسه خصوصی با ۳۶۷ کلاس درس (۲۶۸ کلاس مدارس دولتی و ۹۹ کلاس مدارس خصوصی) است؛ در این مدارس ۹ هزار و ۷۷۵ دانش آموز مشغول تحصیل بوده که هشت هزار و ۳۶۰ نفر در مدارس دولتی و یک هزار و ۴۱۵ نفر در مدارس خصوص مشغول علم آموزی هستند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.