روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 33905
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 01 شهریور 1401 - 13:50 | | ارسال توسط :

بیش از ۲۰۰ مادر و فرزند کیشوند در کارگاه مدادرنگی شرکت کردند

کارشناس فرهنگسرای میلاد کیش گفت: امسال بیش از ۲۰۰ مادر و فرزند ساکن این جزیره به منظور تقویت ارتباط این ۲ قشر در کارگاه مداد رنگی شرکت کردند.
بیش از ۲۰۰ مادر و فرزند کیشوند در کارگاه مدادرنگی شرکت کردند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،مرضیه اوجی روز دوشنبه اظهار داشت: کارگاه ارتباط مادر و فرزند از ابتدای مرداد در این جزیره با حضور مربیان و کارشناسان این حوزه آغاز شده و تا کنونبیش از ۱۰۰ مادر به همراه فرزندانشان در دوره های آموزشی آن شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه ماداران حاضر در این کارگاه ها به همراه فرزندان خود با توجه به گروه سنی خردسال، کودک و نوجوان  در موضوعات مختلف آموزش می بینند افزود احترام متقابل، همکاری در خانواده، صبوری و آموزش بازی از جمله این موضوعات است.

اوجی یادآور شد: در سرفصل های آموزشی کارگاه مداد رنگی سعی شده مادر و فرزند در طول دوره بتوانند به صورت عملی در جریان آموزش قرار بگیرند که به همین منظور برنامه های متنوعی حین کارگاه از جمله ساخت کاردستی ها،  نقاشی، سفالگری، آشگزی و قصه گویی برگزار می شود.

وی افزود: محل تشکیل کارگاه ها از ساعت ۱۰ و نیم تا ۱۲ دوشنبه تا چهارشنبه هر هفته در خانه فرهنگ پارک مینا بوده و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام با شماره ۰۹۳۴۷۶۹۱۱۱۶ تماس بگیرند.

وی افزود: برگزاری کارگاه ارتباط کودک و فرزند با عنوان مداد رنگی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برنامه ریزی شده و قرار است تا پایان سال تداوم داشته باشد.

کارگاه مادر و کودک امروزه بسیار رواج پیدا کرده و بسیاری از مهدکودک‌ها، مراکز تخصصی مرتبط با پرورش کودک و کیلینیک‌های روانشناسی اقدام به برگزاری آن می‌کنند. این کارگاه‌ها در حقیقت از جمله روش‌های تربیتی نوین هستند که تلاش می‌کنند بستر آموزشی متفاوتی را برای خانواده‌ها ایجاد کنند.

وجود این کارگاه ها در کنار مشاوره های تربیتی مشاورین کودک می تواند در ایجاد یک سبک تربیتی صحیح و بی نقص بسیار موثر واقع شود. برای آشنایی بیشتر با این کارگاه های تخصصی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. همچنین برای کسب اطلاعات در خصوص مشاوره کودک کلیک کنید.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.