روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 19481
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 25 تیر 1400 - 12:00 | | ارسال توسط :

بیش از ۲۴ هزار بازدید از اماکن عمومی کیش انجام شد

۲۴ هزار و ۸۸۰ بازدید نظارتی از اماکن عمومی کیش توسط تیم های سلامت جزیره در گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد.
بیش از ۲۴ هزار بازدید از اماکن عمومی کیش انجام شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،مسوول اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مرکز توسعه سلامت کیش ر اظهار داشت: اجرای گام پنجم این طرح از ۱۸ فروردین سال جاری آغاز شده که تا کنون این تعداد واحدهای صنفی مورد بازدید قرار گرفته است.

حسن مجرد افزود: اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و صنوف مختلف از جمله واحدهای صنفی مورد هدف بازدید های تیم های سلامت جزیره در این طرح بوده که یک هزار و ۱۷۷ مورد بازرسی به صورت مشترک با بازرسان ادارات و ارگان های مرتبط انجام شده است.

وی با بیان اینکه این بازدیدها قدم بزرگی در راستای مدیریت و کنترل کووید ۱۹ در کیش به شمار می رود اضافه کرد: در نتیجه این بازرسی ها برای ۱۳۲ واحد متخلف اخطار کتبی صادر شده است۲۴ واحد نیز به علت تداوم تخلفات پلمب شده است.

مجرد گفت: درمانگاه کووید  با تلاش نیروی بهداشتی شامل پزشک ، مراقب سلامت وکارشناس مبارزه با بیماریها  ، به صورت شیفت بندی خدمات ویزیت، غربالگری و ارجاع موارد مشکوک به کووید-۱۹ را به سطوح تخصصی ارائه می دهند. 

تمرکز در طرح شهید سلیمانی بر بحث پیشگیری از کرونا است و این طرح شامل سه گام اصلی مراقبت، حمایت و نظارت است.

این طرح در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، دستورهای فرماندهی‌کل سپاه و پیرو تفاهم‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، اجرا می شود به‌ منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا  این طرح هم اکنون در  کیش و سایر شهرهای ایران عزیز در حال اجرا است.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ چهارشنبه  تیر در این جزیره پنج هزار و ۶۷۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است که ابتلای حدود ۲۸ نفرآنان در روز گذشته تایید شد،

اکنون ۲۸  بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کیش بستری هستند .

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.