روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 39528
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 19 فروردین 1402 - 16:51 | | ارسال توسط :

بیش از ۷۳ کیلوگرم مواد مخدر در کیش کشف شد

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: ماموران این فرماندهی در یک عملیات غافلگیرانه موفق به کشف بیش از ۷۳ کیلو گرم مواد مخدر قبل از ورود به جزیره شدند.
بیش از ۷۳ کیلوگرم مواد مخدر در کیش کشف شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سرهنگ علی اصغر جمالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پس از وصول خبری مبنی بر اینکه یکی از سوداگران مرگ قصد ورود مواد مخدر به جزیره کیش را دارد، موضوع برای بررسی های پلیسی آغاز شد.

وی اظهار کرد: در راستای مقابله و مبارزه با ورود مواد مخدر به جزیره کیش، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کیش طی عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس ، سوداگران مرگ را که در قالب مسافرت خانوادگی اقدام به انتقال مواد مخدر می کردند را دستگیر و بیش از ۷۳ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

فرمانده پلیس کیش با تقدیر از عملکرد کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: پلیس با اقتدار اجازه نخواهد داد تا سوداگران مرگ به اهداف شوم خود برسند.

وی افزود: برخورد با سوداگران مرگ و افرادی که آسایش و آرامش مردم و جامعه را سلب می کنند بطور جدی در دستور کار پلیس قرار گرفته و مخلان امنیت و هنجار شکنان جامعه بدانند که پلیس اجازه هیچ گونه هنجار شکنی و عرض اندام به آنان نخواهد داد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.