روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 8990
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 03 آبان 1399 - 8:15 | | ارسال توسط :
رئیس پلیس راهور کیش خبرداد:

بی توجهی به قوانین؛ دو کودک خردسال را راهی بیمارستان کرد

رئیس پلیس راهور کیش از تصادف شدید دو خودرو و ورود جراحات شدید به دو کودک خردسال در دقایق پایانی پنجشنه شب اول آبان ماه جاری در جاده جهان خبرداد.
بی توجهی به قوانین؛ دو کودک خردسال را راهی بیمارستان کرد

رئیس پلیس راهور کیش از تصادف شدید دو خودرو و ورود جراحات شدید به دو کودک خردسال در دقایق پایانی پنجشنه شب اول آبان ماه جاری در جاده جهان خبرداد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، سرگرد بهرام ایمانی نسب در گفتگوی اختصاصی  با خبرنگار ما در تشریح جزئیات این حادثه

در ساعت  23و  32دقیقه پنجشنبه اول آبان یک فقره تصادف منجر به جرح توسط دو دستگاه خودروی تویوتا کرولا و کیا اسپورتیج روی داد که موجب ورود آسیب و جراحات شدید به دو سرنشین خردسال خوردوی کرولا شد.

وی با اشاره به اینکه علت اصلی تصادف انحراف به چپ خودروی کرولا از مسیر اصلی بود افزود: دو کودک خردسال ۳ و ۴ ساله در حادثه به شدت آسیب دیده و راهی بیمارستان شدند.

ایمانی نسب با تاکید بر اهمیت توجه به قوانین افزود: طی ماه های اخیر شاهد تصادفات شدید بسیاری اعم از خسارتی، جرحی و فوتی بودیم که تماما به واسطه بی توجهی کیشوندان به قوانین صورت گرفته است.

وی با تصریح بر برخورد شدید و قاطع پلیس با افرادی که به قوانین راهنمایی و رانندگی بی توجهی کرده و مخل نظم و امنیت در جزیره کیش می شوند تاکید کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف که نظم و امنیت در جزیره کیش را خدشه دار سازد خودروهای متخلف به مدت یک هفته در پاکینگ متوقف خواهند شد.

رئیس پلیس راهور کیش با درخواست از کیشوندان و مسافران خاطر نشان کرد: ساکنان و گردشگران جزیره کیش برای پیشگیری از تکرار حوادث و تصادفات شدید در جزیره کیش باید به اصول ایمنی و راهنمایی و رانندگی همچون عدم صحبت با تلفن همراه در هنگام رانندگی، توجه به مقابل، عدم سبقت در معابر با عرض کم و مکان هایی که دارای خط ممتد است، عدم انحراف از خطوط، رعایت سرعت مجاز، رعایت حق تقدم در میادینن و گذرگاه های عابر پیاده توجه کرده، احترام گذاشته و سلامت خود، خانواده و دیگر شهروندان را تضمین کنند.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.