روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 36085
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 03 آذر 1401 - 13:23 | | ارسال توسط :

تاخیر در نام نویسی هایا کارت، مهمترین مشکلات مسافران جام جهانی

مدیرعامل جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش، تاخیر در نام نویسی و نقص در فرم‌های هایا کارت را از مهمترین مشکلات مسافران جام جهانی برشمرد.
تاخیر در نام نویسی هایا کارت، مهمترین مشکلات مسافران جام جهانی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، رامتین روشن در گفتگوی خبری سیمای کیش با اشاره به برخی مشکلات مسافران جام جهانی، گفت: مسافران بعد از دریافت بلیت بازی‌های جام جهانی و مشخص شدن محل اقامت باید نسبت به پر کردن فرم‌های مراحل دریافت هایا کارت اقدام کنند.

وی افزود: برخی از عوامل مانند کندی اینترنت و یا نام نویسی ناقص برای دریافت هایا کارت از عوامل تاخیر در تاییدیه این کارت است.

روشن گفت: برخی از مسافران نیز به دلیل تاخیر در نام نویسی دچار مشکلاتی برای دریافت این کارت می‌شوند.

مدیرعامل جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش گفت: مسافران تا زمانی که تاییدیه هایا کارت را دریافت نکرده اند به فرودگاه مراجعه نکنند چرا که این تاییدیه از سوی سایت هیا کارت انجام می‌شود.

روشن گفت: مسئولیت تاخیر در دریافت تاییدیه هایا کارت بر عهده افراد است چرا که تمامی موارد نام نویسی و دریافت تاییدیه خارج از کشور و در سامانه هایا کارت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانیم: پرواز اولین هواپیمای هواداران تیم ملی ایران از کیش به دوحه

وی افزود: چارتر کنندگان پرواز‌های جام جهانی قطر  نیز با توجه به اینکه برای برقراری این پرواز‌ها سرمایه گذاری کرده و تعهدات مالی بسیار زیادی به شرکت‌های هواپیمایی داده اند، تنها می‌توانند با هماهنگی با نمایندگان وزارت میراث فرهنگی و امورخارجه مشکلات مسافران را تسهیل کنند و نمی‌توانند کل مبالغ بلیت‌های فروخته شده را برگشت دهند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.