روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 28739
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 21 فروردین 1401 - 16:59 | | ارسال توسط :

تامین مواد غذایی مورد نیاز قطر در فرصت جام جهانی

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشورمان بر تامین مواد غذایی مورد نیاز قطر در زمان برگزاری جام جهانی تاکید کرد.
تامین مواد غذایی مورد نیاز قطر در فرصت جام جهانی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سعید محمد در نشست با وزیر راه و شهرسازی، مسئولان کشوری و برخی از استانداران گفت: کشور ما می‌تواند مواد غذایی و اقلام مورد نیاز تیم‌ها و هواداران را تامین کند، اما باید نیازمندی‌های قطر را بررسی، و با همکاری استان‌های جنوبی، برای صادرات مواد غذایی به قطر برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: از سرمایه گذاری قطری‌ها برای ساخت انبار و سردخانه در مناطق آزاد کشور حمایت می‌کنیم و جزایر کیش و قشم برای استقبال از هواداران و تماشاگران جام جهانی قطر آماده شده است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد ادامه داد: با توجه با پایین بودن هزینه‌های اقامت در کشور نسبت به قطر، اگر مسئولان قطری همکاری کند برخی از تیم‌ها و هواداران آن‌ها به کیش سفر می‌کنند.

سعید محمد با اشاره به ظرفیت‌های کیش گفت: ده هتل پنج ستاره در کیش فعال است و تا چند ماه آینده، پنج هتل دیگر هم به بهره برداری می‌رسد و امکانات بندر و فرودگاه نیز در حال تکمیل شدن است که با تکمیل شدن ترمینال جدید فرودگاه کیش تا چند ماه آینده، ظرفیت‌های کیش برای جام جهانی آماده می‌شود.

وی گفت: تا قبل از آغاز مسابقات جام جهانی، پنج زمین فوتبال در کیش تکمیل می‌شود و سالن‌های بدنسازی نیز آماده می‌شوند تا تیم‌های ورزشی از این امکانات استفاده کنند، اما باید فرصت‌های تبلیغاتی مشترکی تعریف شود تا تیم‌های ورزشی و هواداران آن‌ها امکانات و ظرفیت‌های کیش را بشناسند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.