روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 31066
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 11 خرداد 1401 - 15:46 | | ارسال توسط :

تاکید امام جمعه کیش بر طرح مشکلات جزیره در مجلس

امام جمعه کیش در دیدار با نمایندگان شرق و غرب هرمزگان در خانه ملت خواستار طرح مشکلات مردم کیش در صحن علنی مجلس شد.
تاکید امام جمعه کیش بر طرح مشکلات جزیره در مجلس

به گزارش روزنامه اخبار کیش ازخبرگزاری صداوسیما ، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در دیدار با احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان و رئیسی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بار‌ها مشکلات ساکنان جزیره را از تریبون نماز جمعه اعلام شده است، گفت: متاسفانه در حوزه‌های مسکن، تامین اجتماعی، واردات خودرو، مالیات و استفاده از نیرو‌های بومی در مدیریت کیش و دیگر مسایل تاکنون اقدامی نشده است.

وی با اشاره به تاکید رییس جمهور مبنی بر استفاده از نیرو‌های بومی در مدیریت مناطق آزاد بیان کرد: باید از دفتر آقای رییس جمهور خواست که بررسی شود چند درصد نیرو‌های مناطق آزاد بومی همان مناطق هستند.

امام جمعه کیش گفت: در حوزه مسکن، مردم کیش از افزایش اجاره بهای مسکن و قیمت بالای مسکن به ستوه آمده اند و ندای مظلومانه مردم کیش باید به شکل خاص به گوش روسای جمهور و مجلس شورای اسلامی برسد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده، افزود: در حوزه خدمات بیمارستانی باید به جد پیگیر راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی باشیم چرا که اقشار متوسط و کم درآمد کیش امکان استفاده از خدمات خصوصی بیمارستان کیش را ندارند.

نمایندگان شرق و غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز با تشریح اقدامات و پیگیری‌های خود مبنی بر تلاش برای قرار گرفتن کیش در جمع شهر‌های مسکن ملی، بر حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و سازمان تامین اجتماعی در جزیره کیش برای بررسی مشکلات و اقدامات برای رفع آن‌ها تاکید کردند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.