روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 21174
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 13 شهریور 1400 - 13:01 | | ارسال توسط :

تبدیل سفین قدیم و جدید کیش به منطقه گردشگری

مشاور رئیس جمهور گفت: با بهسازی معابر سفین قدیم و جدید کیش این منطقه با تبدیل شدن به یک مرکز گردشگری، پذیرای شمار زیادی از مسافران خواهد شد.
تبدیل سفین قدیم و جدید کیش به منطقه گردشگری

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، حمیدرضا مومنی در بازدید از روند بهسازی و مرتفع کردن ناهمواری‌های معابر سفین قدیم و جدید کیش با تاکید بر بافت قدیمی این منطقه به عنوان جاذبه گردشگری، گفت: با پیشرفت بهسازی و مرتفع کردن ناهمواری‌های معابر این منطقه در آینده نزدیک سفین قدیم و جدید کیش می‌تواند به یک مرکز گردشگری تبدیل شود.

مومنی گفت: کیش از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خوبی برای توسعه صنعت گردشگری در منطقه برخوردار است و باید نسبت به ارتقاء و توسعه این زیرساخت‌ها اقدام کرد.

وی با اشاره بر نظارت مستمر مسئولان جزیره کیش به وضعیت نامطلوب جنگل‌های سفین قدیم، افزود: با آغاز عملیات بهسازی و زیبا سازی جنگل‌های سفین قدیم می‌توان گام موثری برای تبدیل شدن این منطقه به مرکز گردشگری برداشت.

مومنی گفت: زیباسازی منظر فضا‌های شهری و تسهیل تردد ساکنان کیش در منطقه سفین قدیم و جدید یکی از ۱۱ طرح در دست اقدام شرکت عمران، آب و خدمات کیش است که مورد استقبال ساکنان جزیره به ویژه بومیان کیش قرار گرفته است.

مشاور رئیس جمهور بر تسریع روند عملیات اجرایی مصلای کیش اشاره کرد و گفت: باید به زیبا سازی ظاهری و همسان بودن نوع چوب به کار رفته در و پنجره‌های مصلی کیش توجه ویژه شود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.