روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 2482
  پرینتخانه » ایران تاریخ انتشار : 17 خرداد 1399 - 10:21 | | ارسال توسط :
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو

تبدیل ۵۰ کیلومتر از راه ماکو به بزرگراه

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو گفت: ۵۰ کیلومتر مسیر گیت ورودی منطقه آزاد ماکو تا خود شهر ماکو به طول ۵۰ کیلومتر به بزرگراه تبدیل می شود
تبدیل ۵۰ کیلومتر از راه ماکو به بزرگراه

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو گفت: ۵۰ کیلومتر مسیر گیت ورودی منطقه آزاد ماکو تا خود شهر ماکو به طول ۵۰ کیلومتر به بزرگراه تبدیل می شود.

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، محمدرضا عبدالرحیمی، در تشریح آخرین وضعیت طرح های راه سازی در منطقه آزاد ماکو اظهار کرد: یکی از مهم ترین پروژه های زیرساختی منطقه آزاد ماکو تبدیل مسیر گیت ورودی منطقه آزاد ماکو تا شهر ماکو به طول ۵۰ کیلومتر به بزرگراه است.
وی ادامه داد: این پروژه بزرگراه ۴ بانده خواهد شد و در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی برخوردار است.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو با تاکید براینکه، کل این مسیر به سه قطعه از طریق ۳ پیمانکار در حال اجرا است، افزود: پیش بینی می شود این پروژه بااعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان به اتمام برسد.
به گفته وی با اتمام و تبدیل ۵۰ کیلومتر راه استراتژیک ماکو به بزرگراه، تحول خوبی در مسیر بین المللی ترانزیت کشور ایران به اروپا و ترکیه رقم خواهد خورد.
عبدالرحیمی همچنین با تاکید براینکه یک قطعه ۲۱ کیلومتری از بخش مرگنلر به پلدشت از جاده یک بانده به دوبانده تبدیل می شود، افزود: این پروژه نیز با صرف۵۰ میلیارد تومان امسال به اتمام میرسد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: ۱۲ کیلومتر از این پروژه آماده آسفالت ریزی است که به همت همکاران اداره کل راهداری استان انجام می گیرد.
وی با تاکید براینکه، در مجموع ۲۱ کیلومتر این پروژه با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار امسال قرار است به بهره برداری برسد، افزود: بااجرای این پروژه های راه امید است مردم پلدشت که یکی از شهرستان های منطقه آزاد ماکو است ازمسیر دسترسی استاندارد و ایمنی بهره مند شوند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.