روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 45389
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 29 مهر 1402 - 16:48 | | ارسال توسط :
رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک اعلام کرد

تخصیص ارز به واردات مواد اولیه شیرخشک نوزاد/ ظرفیت تولید ۱۱۷ میلیون قوطی را داریم

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد ضمن اشاره به اینکه ظرفیت این را داریم که در سال ۱۱۷ میلیون قوطی شیرخشک تولید کنیم، گفت: از هفته گذشته ارز برای واردات مواد اولیه شیرخشک نوزاد تخصیص داده شده است.
تخصیص ارز به واردات مواد اولیه شیرخشک نوزاد/ ظرفیت تولید ۱۱۷ میلیون قوطی را داریم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،هانی تحویل‌زاده ، با بیان اینکه از هفته گذشته تخصیص ارز برای واردات مواد اولیه آغاز شده است، گفت: جزئیات این تخصیص بعدا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: از اول سال تاکنون به شرکت‌های تولیدکننده شیر خشک نوزاد ارزدهی مناسبی نشد و همین امر منجر به کاهش ذخایر تولید این شرکت‌ها شد و چون عرضه و تقاضا متناسب نبود در بازار کمبود به وجود آمد.

رئیس انجمن شیرخشک نوزاد اضافه کرد: ظرفیت این را داریم که در سال ۱۱۷ میلیون قوطی شیرخشک تولید کنیم، اما متاسفانه از ظرفیت و توان تولیدی داخل به طور کامل استفاده نمی‌شود. یعنی سازمان غذاو دارو به ذخایر شرکت‌ها و افزایش تولید این ذخایر توجهی نمی‌کند.

وی  با اشاره به اینکه توان تولید ما در داخل کشور بالا است و در خاورمیانه اول هستیم، گفت: حتی از بسیاری از کشورهای اروپایی نیز توان تولیدی بالاتری داریم.

تحویل زاده در پایان گفت: اخیرا واردات شیرخشک از ترکیه انجام می‌شود که این نوع شیرخشک در کشور ترکیه هم مورد استقبال قرار نگرفته است. همچنین واردات مواد اولیه نیز داریم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.