روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 17874
  پرینتخانه » سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : 09 خرداد 1400 - 10:07 | | ارسال توسط :

تشکر قالیباف از رهبری

رئیس مجلس شورای اسلامی از مقام معظم رهبری به علت برگزاری جلسه مشترک با مجلس یازدهم تشکر کرد و گفت: رهنمودهای ایشان را در گفتار و عمل اجرا خواهیم کرد.
تشکر قالیباف از رهبری

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از مقام معظم رهبری به علت برگزاری جلسه مشترک با مجلس یازدهم تشکر کرد و گفت: توفیق داشتیم که پس از آغاز اجلاسیه دوم مجلس یازدهم در مجلس در خدمت ایشان باشیم. وظیفه دارم از رهنمودها و حمایت‌های ایشان در عملکرد مجلس تشکر کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به ملت عزیز و مقام معظم رهبری عرض می‌کنم که فرامین و رهنمودهای ایشان را چه حوزه‌ای در حوزه فردی و نمایندگی و چه به عنوان قوه مقننه، رعایت کرده و آنها را به کار خواهیم بست. این رهنمودها را در گفتار و عمل اجرا خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، مقام معظم رهبری، صبح ‌روز پنجشنبه(۶ خرداد) در اولین سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم از طریق ارتباط تصویری با صحن مجلس شورای اسلامی، با نمایندگان مردم سخن گفت.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.