روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 42498
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 28 تیر 1402 - 10:41 | | ارسال توسط :

تعریف بیش از صد بسته سرمایه گذاری و اقتصادی در کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، از تعریف ۱۰۶ بسته اقتصادی و سرمایه گذاری در منطقه آزاد کیش خبر داد.
تعریف بیش از صد بسته سرمایه گذاری و اقتصادی در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، رحیم سرهنگی در دومین نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد مقدس با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های مختلف فرصت مناسبی برای معرفی بسته‌های سرمایه گذاری مناطق آزاد کشور است، گفت: ۱۰۶ بسته اقتصادی و سرمایه گذاری براساس استاندارد‌های مورد نیاز در سازمان منطقه آزاد کیش تعریف شده است.

رحیم سرهنگی افزود: در این نمایشگاه بسته‌هایی در حوزه گردشگری و گردشگری سلامت ارائه شده و برنامه ریزی‌های مناسبی با توجه به طرح جامع کیش در نظر گرفته شده است و سرمایه گذاران این حوزه‌ها با دریافت مجوز بی نام می‌توانند به راحتی در این حوزه‌ها سرمایه گذاری و فعالیت خود را آغاز کنند.

وی از کیش به عنوان بهشت سرمایه گذاری در حوزه‌های گردشگری و فناوری نام برد و افزود: منطقه آزاد کیش از لحاظ جغرافیایی و جاذبه‌های گردشگری همواره مورد توجه و علاقه سرمایه گذاران بوده است و بستر مناسبی برای سرمایه گذاری به ویژه حوزه گردشگری است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به توسعه صنعت گردشگری به عنوان یکی از اهداف اصلی در کیش، حضور این منطقه در دومین نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور را با اهمیت برشمرد و گفت: سرمایه گذاران بزرگی به واسطه وجود پر برکت حرم مطهر رضوی در مشهد حضور دارند و سرمایه گذاری در جزیره کیش برای آن‌ها از جذابیت بالایی برخوردار است.

رحیم سرهنگی با اشاره به حضور سرمایه گذاران و گردشگران اسلامی در قالب تور‌های گردشگری سلامت و زیارتی در مشهد مقدس عنوان کرد: با توجه به اهمیت توسعه گردشگری اسلامی، سرمایه گذاران مشهد مقدس با سرمایه گذاری در کیش می‌توانند نقش مهمی برای حضور گردشگران کشور‌های اسلامی در این منطقه ایفا کنند.

وی گفت: تلاش می کنیم با شناسایی و رفع مشکلات فرآیند دریافت مجوز سرمایه گذاری، جزیره کیش را در برترین‌های شاخص‌ راه اندازی کسب و کار در کشور معرفی کنیم.

سرهنگی تصریح کرد: ایجاد جذابیت و سهولت در فرآیند‌های سرمایه گذاری یکی از اقدامات مهم سازمان منطقه آزاد کیش برای فعالیت هر چه بهتر سرمایه گذاران در کیش بوده است.

وی به فعالیت‌های مشترک مشهد مقدس و سازمان منطقه آزاد کیش اشاره کرد و افزود: خراسان رضوی از لحاظ جغرافیایی به عنوان دروازه بسیاری از کشور‌های آسیای مرکزی و همسایگان شرقی کشور به شمار می‌رود و می‌توان فعالیت‌های سرمایه گذاری مشترکی با این کشور‌ها در جزیره کیش و مشهد مقدس و خراسان رضوی و راه ارتباطی برای صادرات و ارائه خدمات خارجی ایجاد کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.