روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 33224
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 10 مرداد 1401 - 11:05 | | ارسال توسط :

تعمیرات اساسی ۲۳ مدرسه کیش در حال انجام است

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اقدامات تعمیر و تجهیز ۲۳ مدرسه دولتی این جزیره هم اکنون در حال انجام است.
تعمیرات اساسی ۲۳ مدرسه کیش در حال انجام است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،یاسر شاه پیری روز دوشنبه با بیان اینکه در این جزیره ۲۴ مدرسه دولتی فعال است اظهار داشت: تعمیر و تجهیر ۲۳ مورد از این مدارس از نیمه دوم تیرماه با همکاری خیران، معاونت های فرهنگی و اجتماعی و عمرانی سازمان منطقه آزاد و شرکت عمران آب و خدمات آغاز شده است.

وی اضافه کرد: تا کنون ۳۵ درصد از اهداف طرح تعمیر و نوسازی این مدارس انجام شده است و در تلاش هستیم این طرح در تمام مدارس جزیره تا ۱۵ شهرویر ماه به اتمام برسد تا بتوانیم در مهر امسال کیفیت و ایمنی مدارس را برای سال تحصیلی آینده ارتقا دهیم.

شاه پیری یادآور شد: طرح تعمیر و تجهیزات مدارس دولتی این جزیره بر حسب نیازهای اعلام شده مدیران مدارس در بخش تعمیر و نوسازی سیستم های سرمایشی، اقدامات عمرانی جزئی، رنگ آمیزی، خرید تجهیزات اموزشی و فنی انجام می شود.

وی با بیان اینکه یک مدرسه نیز به علت مشکلات فنی غیر قابل استفاده است افزود: مقرر است با همکاری آموزش و پرورش کیش این مدرسه در راستای ارتقای ایمنی دانش آموزان به ساختمان استاندارد دیگری منتقل شود.

این جزیره دارای ۵۱ مدرسه شامل ۲۳ مدرسه دولتی و ۱۸ مدرسه خصوصی با ۳۶۷ کلاس درس (۲۶۸ کلاس مدارس دولتی و ۹۹ کلاس مدارس خصوصی) است؛ در این مدارس ۹ هزار و ۷۷۵ دانش آموز مشغول تحصیل بوده که هشت هزار و ۳۶۰ نفر در مدارس دولتی و یک هزار و ۴۱۵ نفر در مدارس خصوص مشغول علم آموزی هستند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.