روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 22236
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 11 مهر 1400 - 17:12 | | ارسال توسط :

تغییر فرآیند صادرات محصولات آرایشی و بهداشتی از کیش

رئیس اداره استاندارد و نظارت غذا و دارو منطقه آزاد کیش گفت: صادرات محصولات آرایشی و بهداشتی به دیگر شهر‌ها بدون نیاز به ثبت درخواست در سامانه سازمان غذا و دارو کشور محقق شد.
تغییر فرآیند صادرات محصولات آرایشی و بهداشتی از کیش

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، وحید آهنگر از تغییر فرآیند ترخیص واحد‌های تولیدی با پروانه بهداشتی معتبر در جزیره خبر داد.

وی گفت: با برگزاری جلسه‌های متعدد اداره استاندارد و نظارت غذا و دارو جزیره و مدیر کل گمرک کیش به منظور حمایت و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در کیش از این پس واحد‌های تولیدی می‌توانند با پروانه بهداشتی معتبر نسبت به ترخیص محصولات خود اقدام کنند.

آهنگر با اشاره به رفع موانع تولید و به منظور تسهیل و تسریع در روند صدور مجوز‌های ترخیص محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه آزاد کیش، افزود: اداره استاندارد و نظارت غذا و دارو سازمان با ایجاد یک تعامل سازنده با گمرک کیش موفق شد یکی از موانع اصلی ارسال محصولات واحد‌های تولیدی آرایشی وبهداشتی به سرزمین اصلی را مرتفع کند.

وی افزود: با اجرای این فرآیند، دیگر نیازی به ثبت درخواست در سامانه سازمان غذا و دارو نیست و فرآیند اداری در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.