روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 29894
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1401 - 15:43 | | ارسال توسط :

تلاش تولیدکنندگان حوزه پزشکی برای خودکفایی و جلوگیری از خروج ارز

رئیس ثبت اسناد و املاک کشور در بازدید از شرکت همانند ساز بافت کیش، تولید اندام‌های بافتی انسانی و تجهیزات پزشکی را گامی مهم برای اشتغالزایی، خودکفایی کشور و جلوگیری از خروج ارز از کشور برشمرد.
تلاش تولیدکنندگان حوزه پزشکی برای خودکفایی و جلوگیری از خروج ارز

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما، حسن بابائی در بازدید از شرکت همانند ساز بافت کیش با بیان اینکه تلاشگران در عرصه تولید تجهیزات پزشکی افسران جنگ اقتصادی هستند، گفت: اشتغالزایی، جلوگیری از خروج ارز از کشور و تامین تجهیزات پزشکی در این شرکت قابل تقدیر است.

معاون قوه قضائیه و رئیس ثبت اسناد و املاک کشور در بازدید از خط تولید این شرکت که با حضور رئیس ثبت اسناد و املاک هرمزگان و رییس ثبت اسناد و املاک جزیره کیش و دادستان استان هرمزگان انجام شد بر رفع موانع صادرات و تعهدات ارزی و نیز تهیه مواد اولیه مورد نیاز  خط تولید شرکت تاکید کرد.

بابایی خدمات این شرکت در زمینه تولید اندام‌های بافتی بدن انسان و اشتغال زایی، صادرات و تامین نیاز داخلی و جلوگیری از خروج ارز گفت: برابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی شما افسران جنگ اقتصادی هستید و شایسته حمایت، پشتیبانی و تقدیر هستید.

معاون قوه قضائیه و رئیس ثبت اسناد و املاک کشور از مدیرعامل، مدیر اجرایی و مدیر تولید شرکت همانند ساز بافت کیش تقدیر کرد و برای رفع مشکلات این شرکت قول مساعدت داد.

شرکت همانند ساز بافت کیش با تولید نزدیک به سیصد نوع محصول در چهار گروه اصلی: محصولات استخوانی، محصولات پوششی همانند پوست، محصولات قلبی عروقی همانند دریچه‌های قلب و محصولات بافت نرم همانند تاندون‌ها و لیگامان‌ها، یک منبع استراتژیک برای جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.