روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 31857
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 01 تیر 1401 - 10:48 | | ارسال توسط :

تمدید طرح پلاک گذاری موتور‌های شارژی در کیش

رییس پلیس راهور کیش گفت: طرح پلاک گذاری موتور‌های شارژی به دلیل استقبال ساکنان جزیره کیش به مدت یک هفته تمدید شد.
تمدید طرح پلاک گذاری موتور‌های شارژی در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش ازخبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ مهدی توانگر گفت: از آغاز اجرای طرح پلاک گذاری تاکنون بیش از چهار هزار و ۸۰۰ دستگاه موتور شارژی پلاک گذاری شده است، افزود: براساس برنامه زمانبندی قرار بود این طرح امروز یکم تیر متوقف شود، اما با توجه به استقبال ساکنان با هماهنگی فرماندهی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی این طرح به مدت یک هفته تمدید شده است.

سرهنگ توانگر با بیان اینکه تعداد مراجعه کنندگان به مرکز پلاک گذاری ۲ برابر شده است، افزود: کارکنان شرکت عمران، آب و خدمات جزیره کیش در مرکز پلاک گذاری روزانه فرایند ساماندهی حدود ۶۰ دستگاه موتور‌های شارژی را انجام می‌دهند.

وی افزود: طرح ساماندهی موتور‌های شارژی در کیش در چند بخش از جمله پلاک گذاری، استفاده از کلاه ایمنی، اخذ بیمه نامه، گواهینامه، ایجاد مسیر مخصوص موتورسواری برای گردشگران، خرید و فرورش این دستگاه به همراه پلاک از ۱۷ آذر سال گذشته آغاز شده است.

رییس پلیس راهور کیش تصریح کرد: تاکنون پلاک گذاری، استفاده از کلاه ایمنی، اخذ بیمه نامه و گواهینامه به عنوان مقدمه این طرح نهایی شده است.

وی ملاک قانونمندی را داشتن پلاک و ثبت آن در سامانه مرکز شماره گذاری و رعایت قوانین رانندگی اعلام کرد و گفت: موتور‌های شارژی بدون پلاک پس از اتمام طرح پلاک گذاری توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

سرهنگ توانگر خاطرنشان کرد: پیش از آغاز اجرای طرح ساماندهی تقریبا ۴۰ درصد از برخورد‌ها در تصادفات جزیره کیش ناشی از موتور‌های شارژی بود که ۲۰ درصد نقش اساسی در ایجاد سانحه رانندگی داشتند و با اجرای طرح ساماندهی موتور‌های شارژی این رقم به ۳۰ درصد و تقریبا در ۱۵ درصد از تصادفات نقش اصلی را موتور‌های شارژی دارند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.