روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 6958
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 19 شهریور 1399 - 9:02 | | ارسال توسط :
واگویه‌های جنوب؛

تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره داستان صوتی کیش

دبیر هنری نخستین جشنواره داستان صوتی کیش از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد.
تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره داستان صوتی کیش

دبیر هنری نخستین جشنواره داستان صوتی کیش از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، امین جوکار با اشاره به اینکه این جشنواره پذیرای داستان‌هایی با لهجه‌ استان‌های جنوبی شامل خوزستان، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان است، افزود: هر متقاضی شرکت در این جشنواره می‌تواند سه اثر تولیدی صوتی را تا بیستم مهرماه امسال به دبیرخانه این رویداد ارسال کند.
وی گفت: براساس اعلام دبیرخانه، آیین اختتامیه جشنواره با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیستم آذر برگزار خواهد شد و در این آیین از سه اثر برتر با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر می‌شود.
دبیر هنری نخستین جشنواره داستان صوتی کیش، کشف و معرفی استعدادهای جدید داستان جنوب و حمایت از انتشار داستان‌های صوتی آنان، تاکید بر نقش ادبیات داستانی جنوب، جریان‌سازی ادبی با تاکید بر وجه تمییز صوتی بودن داستان‌ها و ایجاد لحظاتی خاطره‌ساز برای عموم شهروندان با روایت سنتی قصه‌ها را از جمله اهداف برگزاری این رویداد برشمرد.
جوکار با تاکید بر اینکه برای شرکت در این جشنواره محدودیت سنی وجود ندارد، گفت: داستان‌های صوتی ارسال شده باید با فرمت‌ mp3 و زمان هر داستان حداقل پنج دقیقه و حداکثر آن ۱۵ دقیقه باشد.

وی افزود: استفاده از موسیقی‌ در متن روایت داستان قابل قبول است و  استفاده از افکت‌های صوتی که صدای راوی را از شکل واقعی دور ‌کند، مجاز نیست و نویسنده و راوی داستان‌ها باید”یک نفر” باشند و راوی امکان روایت داستان شخص دیگری را ندارد.
جوکار افزود: تمام حقوق مادی اثر برگزیده به جشنواره تعلق دارد و حقوق معنوی آن برای مولف و خالق اثر محفوظ است؛ و راستی‌آزمایی تعلق اثر به فرد شرکت‌کننده انجام می‌شود و تبعات حقوقی عدم اصالتِ احتمالی، بر عهده شرکت‌کننده در جشنواره خواهد بود.
دبیر هنری نخستین جشنواره داستان صوتی کیش گفت: نفر اول تندیس، لوح تقدیر و ۴۰ میلیون ریال جایزه نقدی، نفر دوم تندیس، لوح تقدیر و ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی و در نهایت سومین برنده نیز لوح تقدیر و ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی را کسب خواهند کرد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.