روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 23759
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 27 آبان 1400 - 16:52 | | ارسال توسط :

تمرینات شاگردان خضری در کیش برای مسابقات جهانی باکو

اردوی تیم ملی ترامپولین برای کسب آمادگی شرکت در مسابقات جهانی باکو زیر نظر ناصر خضری در جزیره کیش در حال برگزاری است.
تمرینات شاگردان خضری در کیش برای مسابقات جهانی باکو

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرمربی تیم ملی ترامپولین با اشاره به رقابت‌های جام جهانی که بهمن امسال در باکو برگزار می‌شود، گفت: این شهر هم اکنون میزبان رقابت‌های قهرمانی جهان در رده‌های مختلف سنی ترامپولین است، اما ملی پوشان با وجود ثبت نام ورودی مسابقات، با اعلام نظر شورای برون مرزی از اعزام بازماندند.

خضری با اشاره به اینکه اردوی کیش تا ۳۰ آبان ادامه دارد، گفت: ورزشکارانی از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، همدان، مرکزی، مازندران، اصفهان و هرمزگان در این اردو حضور دارند تا در مدت هشت روز آمادگی‌های لازم برای حضور در مسابقات جهانی باکو در بهمن امسال را کسب کنند.

وی افزود: ایران جزء پنج تیم برتر آسیا در این رشته ورزشی است و ورزشکاران کشور قادر هستند با حمایت بیشتر نتیجه‌های مطلوب‌تری را کسب کنند.

سرمربی تیم ملی ترامپولین افزود: مسابقه حرفه‌ای ترامپولین در آسیا در هشت سال گذشته شدت گرفته و با توجه روند خوب ایران در این رشته در ۱۱ سال گذشته افق خوبی برای آینده تیم ملی پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: با تداوم تلاش‌های فعلی ورزشکاران و جامعه ورزش کشور در صورت حمایت دستگاه‌ها و نهاد‌های بخش دولتی و خصوصی در بروز رسانی تجهیزات مورد نیاز قطعا در دوره‌های بعدی المپیک قادر به کسب رتبه‌های برتر خواهیم بود.

ماهان باژرنگ، رئیس شاخه ترامپولین فدراسیون ژیمناستیک و مربی تیم ملی ترامپولین در خصوص این اردو گفت: در این اردو تلاش خواهیم کرد نقاط ضعف بچه‌ها را شناسایی و رفع کنیم و سطح فنی آن‌ها را بالا ببریم و نهایت در اردو‌های بعدی با انجام تست‌های انتخابی، افراد  برتر را شناسایی کنیم.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.