روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 23094
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 08 آبان 1400 - 14:37 | | ارسال توسط :

توریسم سلامت اولویت سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش توریسم سلامت را از اولویت‌های این منطقه برای ارائه خدمات درمانی به مسافران جزیره کیش خبر داد.
توریسم سلامت اولویت سازمان منطقه آزاد کیش

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، جعفر آهنگران در بازدید از بیمارستان کیش، با اشاره بر تاکید دبیر شورای عالی مناطق آزاد مبنی بر اجرایی شدن طرح توریسم سلامت در کیش، گفت: با وجود زیرساخت‌های مورد نیاز و ایجاد بستر‌های لازم؛ این منطقه در حوزه توریسم سلامت نقش آفرینی خواهد کرد.

آهنگران افزود: برای تحقق یافتن توریسم سلامت در منطقه آزاد کیش باید از فرصت‌های اکسپو دبی برای معرفی ظرفیت‌های درمانی و گردشگری جزیره کیش استفاده کرد.

وی در خصوص اینکه در دو سال گذشته بیمارستان کیش در مقابله با بیماری کرونا و ارائه خدمات شایسته به بیماران جزیره خوش درخشید، افزود: در آینده نزدیک بیمارستان کیش پیشران ارائه خدمات شایسته در حوزه توریسم سلامت در منطقه خواهد بود.

وی بر ضرورت تدوین بودجه بیمارستان کیش اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه سازمان منطقه آزاد کیش از وضعیت منابع مالی مطلوبی برخوردار است در این زمینه دغدغه‌ای وجود ندارد و باید توجه ویژه‌ای به بودجه بیمارستان شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، خاطر نشان کرد: در شش ماه گذشته با وجود این که بیمارستان درآمدی نداشت از محل منابع مالی سازمان خدمات رایگان به مراجعه کنندگان مبتلا به بیماری کرونایی ارائه شد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش تامین منابع مالی بدون فروش زمین را یکی از رویکرد‌های اصلی سازمان برشمرد و گفت: شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با پذیرفته شدن در بورس؛ منابع مالی قابل توجهی متوجه سازمان خواهد شد از این رو با قرار گرفتن بیمارستان کیش در این هلدینگ می‌توان هزینه‌های این مجموعه را تامین کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.