روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 1893
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1399 - 18:30 | | ارسال توسط :
رزمایش مهر کیش

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی رزمایش مهر کیش

۱۵۰۰ بسته معیشتی توسط ستاد رزمایش مهر کیش که با کمک‌های مردمی و خیرین جزیره کیش در ماه مبارک رمضان تهیه و بسته بندی شده بود در بین اقشار کم درآمد توزیع شد.
توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی رزمایش مهر کیش

۱۵۰۰ بسته معیشتی توسط ستاد رزمایش مهر کیش که با کمک‌های مردمی و خیرین جزیره کیش در ماه مبارک رمضان تهیه و بسته بندی شده بود در بین اقشار کم درآمد توزیع شد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، آحاد مردم با لبیک به پیام مقام معظم رهبری به یاری نیازمندان در سراسر کشور شتافتند

بنابراین گزارش شهداد کناری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش گفت: پیرو ابلاغ و فرمایش مقام معظم رهبری جهت انجام کمک های  مومنانه و با لبیک به این پیام در سراسر کشور تمامی نهادهای مردمی به یاری اقشار نیازمند شتافتند و کلام حضرت آقا را اجرایی کردند. 

کناری افزود: در جزیره کیش هم با پویش همدلانه‌ای که به وجود آمد همه اقشار، سازمان‌ها و نهادها به یاری شتافتند و این پویش همدلانه منجر به جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه ۱۵۰۰ بسته معیشتی که شامل ۱۸ قلم کالا بود در بین اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا شد.

وی در خصوص برگزاری جلسات قرارگاه جهادی با نهاد امام جمعه گفت: جلسات مختلفی در این خصوص با نهاد امام جمعه برگزار شد و طی آن ۲۰۰ نفر از نیروهای بسیجی سازماندهی و در مرحله بسته بندی و توزیع به فعالیت پرداختند.

سرهنگ کناری با تاکید بر این موضوع که این اولین کمک مومنانه ما در این زمینه نبوده است گفت: این اولین کمک مومنانه ما نبوده و آخرین کمک نیز نخواهد بود. ما در ۵ مرحله قبل نیز ۹۰۰ بسته حمایتی در این رابطه داشته‌ایم که در غالب بسته‌های بهداشتی و معیشتی در بین اقشار نیازمند توزیع شده است.

کناری رزمایش مهر را بزرگترین مرحله یاری رسانی اعلام کرد و گفت: در ادامه مسیر با توجه به طولانی تر شدن این بیماری و همچنین ادامه آسیب‌های ناشی از این کرونا، این قرارگاه قطعاً مدیریت و کمک‌های مومنانه به اقشار نیازمند ادامه خواهد داد.

وی افزود: در این اقدام خداپسندانه تمامی دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی، سازمان منطقه آزاد کیش، بسیج و سپاه، نیروی انتظامی همه و همه ما را در این کار یاری دادند که باید در این بین از خیرین و سرمایه‌گذارانی که ما را در این راه یاری دادند تا این صحنه باشکوه و حماسی در جزیره کیش خلق شود، تشکر و قدردانی لازم را به عمل آوریم.

زاهدی در ادامه بیان کرد: شاید برای اولین بار است که شاهد چنین صحنه‌ای در جزیره کیش و در هفته اکرام هستیم که طی آن تقریباً بالغ بر۱۵۰۰ بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان تهیه شده است.

وی در خصوص چگونگی توزیع این بسته‌ها در بین اقشار نیازمند در جزیره کیش خاطر نشان کرد: در ابتدا بانک اطلاعاتی از اقشار آسیب دیده از این بیماری را تهیه کردیم که زمان دو هفته‌ای را پشت سر گذاشت و با کمک خیرین و اقشار مختلف کمک‌هایی جمع آوری و بسته‌هایی تهیه شد که هریک از بسته‌ها شامل ۱۸ قلم کالا از اقلام مختلف است/

لازم به ذکر است که هزینه بسته‌های معیشتی بالغ بر ۶ میلیون ریال برآورد شده بود که در غالب یک رزمایش و با حضور ۱۰۰ خودرو در سطح جزیره کیش برگزار و در محله‌های مختلف و در بین اقشار نیازمند و آسیب دیده توزیع گردید.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.