روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 41769
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 04 تیر 1402 - 16:24 | | ارسال توسط :

توسعه اقتصادی کیش وابسته به توسعه خطوط هوایی است

قائم مقام و معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی هواپیمایی کیش با اشاره به ضرورت توسعه خطوط هوایی کشور، گفت:‌ توسعه اقتصادی کیش به توسعه خطوط هوایی وابسته است.
توسعه اقتصادی کیش وابسته به توسعه خطوط هوایی است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «رامین کاشف آذر» در مراسم قدردانی از عوامل شرکت هواپیمایی «کیش ایر» با بیان اینکه ارتباط مستقیمی بین توسعه خطوط هوایی و توسعه اقتصادی وجود دارد، اظهار کرد:‌ به دنبال توسعه خطوط پروازی در کیش هستیم.

وی اعلام اینکه همدلی و هم افزایی لازم بخش دولتی با خصوصی برای توسعه خطوط هوایی در کیش وجود دارد، افزود: این همدلی باید در توسعه خطوط پروازی نمایان شود.

معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی هواپیمایی کیش با اشاره به اینکه ۸۰ درصد پروازهای «کیش ایر» برای کیش انجام می‌شود، ادامه داد: تمامی هواپیماهای این شرکت تا پایان سال سر خط خواهند بود.

وی اضافه کرد: تمامی تلاش‌ها به کار گرفته شد تا برای حمایت از صنعت گردشگری در فصل تابستان، تعداد پروازها حفظ شود.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش نیز در این مراسم با اعلام اینکه به دنبال خرید ایرباس دوم برای این شرکت هستیم، افزود: نیازمند ورود بخش خصوصی برای خرید هواپیما هستیم.

«ابوالفضل اسناوندی» با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه اعمال شده علیه کشور، گفت: با وجود این تحریم‌ها و نقش مستیم آن در صنعت هوایی کشور، جهاد گران این عرصه شبانه روز در تلاش برای توسعه کشور هستند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.