روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 22015
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 05 مهر 1400 - 11:20 | | ارسال توسط :

توسعه همگون کیش با الویت بندی طرح‌های عمرانی

مدیر عامل شرکت عمران آب و خدمات کیش گفت: توسعه همگون شهری با الویت بندی طرح‌های عمرانی براساس نیاز سنجی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

به گزارش روزنامه اخیار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، عبدالنبی شرفی در نشست خبری توجه ویژه به نقاط کمتر توسعه یافته جزیره کیش را از رویکرد‌های مهم شرکت عمران آب و خدمات برشمرد.

وی گفت: زیبا سازی و بهسازی صفین قدیم و جدید با هدف تبدیل این مناطق به منطقه گردشگری در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه عمرانی و زیر بنایی درحال اجراست، افزود: ساخت و تکمیل ساختمان دادگستری با پیشرفت ۶۰ درصدی، ساخت محوطه، مناره و گنبد مصلی، اجرای عملیات محوطه سازی، ساخت معابر وفضای بیرونی فرودگاه جدید تا پایان سال، آماده سازی تعمیروتکمیل فضا‌های آموزشی تا زمان بازگشایی مدارس ازجمله فعالیت‌های عمرانی و زیر بنایی شرکت در کیش است.

وی ساماندهی شهرک‌های کارگاهی، روشنایی شهرک‌های ۲۸ سوله، فاز ۶ صنعتی، فاز ۳ صنعتی، تکمیل روشنایی رینگ دور جزیره، تکمیل روشنایی و رنگ آمیزی پیست دوچرخه سواری و ارائه خدمات در برخی شهرک‌ها از جمله شهرک گیلان کیش، زیر سازی، آسفالت معابر و میادین محور جهان را از دیگر طرح‌های حوزه عمرانی در کیش برشمرد.

عبدالنبی شرفی با اشاره به اینکه در حوزه امور شهری نیز پروژه‌های زیادی با هدف توسعه شهری در حال انجام است، جابجایی سایت بازیافت را از جمله مهم‌ترین طرح‌ها در این بخش عنوان کرد.

وی گفت: ۵۰ تا ۶۰ هکتار از زمین‌های منطقه جنوب کیش در تصرف سایت بازیافت است و با اجرای این طرح و بهینه سازی، زمین‌های این محل به منطقه گردشگری تغییر کاربری خواهد داد.

شرفی، تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شمال را از دیگر برنامه‌های حوزه عمرانی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات کیش، افزود: با اتمام این پروژه ۱۰ هزار متر مکعب به ظرفیت این تصفیه خانه اضافه و مشکل بوی نامطبوع در برخی مناطق کیش و همچنین تامین آب مورد نیازی آبیاری فضای سبز کیش تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ورزشی هم توسعه زیر ساخت‌ها دردستور کار قرار گرفته است از بهره برداری پیست سوارکاری، سالن اسکواچ، سالن تنیس خبر داد.

شرفی گفت: طرح توسعه ورزش‌های ساحلی و ارائه خدمات ورزشی به بومیان نیز در دستور کار شرکت عمران آب وخدمات قرار دارد.

مدیر عامل شرکت عمران آب و خدمات با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه حمل و نقل، گفت: نظارت حداکثری بر عملکرد تاکسی‌ها و بهره گیری و حمایت از ظرفیت تاکسی‌های اینترنتی در دستور کار قرار گرفته است.

عبدالنبی شرفی، افزود: شرکت‌های مانند اسنپ که در کیش مشغول فعالیت هستند ملزم به رعایت رعایت شرایط و قوانین حمل و نقل کیش هستند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.