روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 8701
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 23 مهر 1399 - 10:42 | | ارسال توسط :

توقیف یک فروند موتور لنج بزرگ پاکستانی

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از توقیف یک فروند موتور لنج بزرگ متعلق به کشورهای همسایه در آب های بندرجاسک و دستگیری ۱۰ نفر خدمه آن خبرداد.
توقیف یک فروند موتور لنج بزرگ پاکستانی

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از توقیف یک فروند موتور لنج بزرگ متعلق به کشورهای همسایه در آب های بندرجاسک و دستگیری ۱۰ نفر خدمه آن خبرداد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، سردار حسین دهکی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری با توجه به پیامدهای مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی یک فروند موتور لنج بزرگ پاکستانی با ظرفیت بارگیری نیم میلیون لیتر سوخت به صورت غیر قانونی وارد مرزهای آبی کشور در استان هرمزگان شده و پس از بارگیری مقادیر زیادی گازوئیل حین خروج از مرزهای آبی کشور توسط مرزبانان همیشه بیدار و آماده پایگاه دریابانی جاسک طی عملیاتی ضربتی توقیف شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به انهدام باند قاچاقچیان سوخت تصریح کرد: مرزبانان جاسک پس از بررسی لنج توقیفی، تعداد یک هزار بشکه ۲۰۰ لیتری و ۲۰۰ مخزن یک هزار لیتری آغشته به سوخت و تعداد ۱۰ دستگاه پمپ روبین مخصوص تخلیه و بارگیری سوخت قاچاق و تعداد ۳۰۰ بشکه ۲۰۰ لیتری حاوی گازوئیل قاچاق کشف شد.

سردار دهکی خاطرنشان کرد: شناور توقیفی علاوه بر قاچاق سوخت و تجاوز مرزی به آب‌های داخلی ایران فاقد هر گونه مدارک هویتی بوده است.

وی ضمن اشاره به کشف ۷۶ هزار لیترگازوئیل قاچاق در این عملیات، افزود: تعداد ۱۰ نفر خدمه شناور دستگیر و جهت اقدامات قضائی به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان در خاتمه با تاکید بر آمادگی نیروهای مرزبانی استان در حراست و صیانت از مرزهای آبی بیان کرد: آب های خلیج فارس و حوزه استحفاظی هرمزگان برای افراد سودجو جای امنی نخواهد بود و به شدت با متخلفان و قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.