روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 34425
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 16 شهریور 1401 - 15:20 | | ارسال توسط :

توقیف ۱۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در کیش

فرمانده ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی کیش از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش صد و پنجاه میلیارد ریال در آب‌های کیش خبر داد.
توقیف ۱۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، ستوانیکم ساسان درویشی افزود: مأموران ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی کیش در هنگام گشت زنی در آب‌های جنوب کیش به یک فروند لنج باری مشکوک و پس از هماهنگی قضایی با رعایت حقوق شهروندی، شناور را متوقف و اقدام به بازرسی آن کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این لنج ۲۰ فقره کالا که همگی فاقد مدارک مثبته گمرکی و قاچاق بودند به ارزش صد و پنجاه میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

فرمانده ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی کیش با اشاره به اینکه در این ماموریت یک فروند لنج توقیف و هفت متهم نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به دادسرای کیش ارسال شد.

ستوانیکم ساسان درویشی، گفت: کیش مبداً و مقصد کالای قاچاق نیست، اما حوزه دریایی کیش محل گذر قاچاق است و شناور‌های حامل قاچاق ناگریز از حوزه دریایی کیش عبور می‌کنند و دریابانان با این افراد سودجو برخورد می‌کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.