روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 11526
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزش و تفریحات سالم تاریخ انتشار : 06 دی 1399 - 14:08 | | ارسال توسط :

تولید دوچرخه دریایی در جزیره کیش

یکی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مرکز نو آوری کیش، موفق به ساخت دوچرخه دریایی شد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، شرکت بازو صنعت هوشمند با حمایت مرکز نوآوری کیش و مشارکت موسسه ورزش و تفریحات سالم، برای توسعه گردشگری واقتصاد دریا محور، مراحل ساخت اولین دوچرخه دریایی را با موفقیت به پایان رساند.
مراحل ارزیابی و آزمایش این محصول دانش بنیان، با حضور مسئولان ورزش کیش با موفقیت انجام شد تا بزودی تولید انبوه این محصول دانش بنیان آغاز شده و برای ایجاد شادی و نشاط بیشتر دراختیارگردشگران و مراکز تفریحات دریایی کشور قرار گیرد.
تولید انبوه این محصول دانش بنیان زمینه را برای برگزاری مسابقات و جشنواره‌های دوچرخه سواری روی دریا فراهم می‌کند و به نوع خود درجذب گردشگران علاقمند به تفریحات و ورزش‌های دریایی موثر است.نمونه پیشرفته تراین محصول دانش بنیان نیز به زودی ساخته می‌شود.
حیدری مدیرعامل شرکت دانش بنیان بازو صنعت هوشمند با اشاره به مشکلات ورود مواد اولیه که ناشی ازتشدید تحریم‌ها است گفت: این محصول با استفاده ازمواد اولیه تولید داخل ساخته می‌شود.
وی افزود: نمونه مشابه خارجی محصول تولیدی ما با مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان در بازارعرضه می‌شود در حالی که شرکت بازو صنعت استفاده از مواد اولیه داخلی، دوچرخه دریایی را یک سوم قیمت وباویژگی‌های کامل‌تر عرضه خواهد کرد.
حیدری گفت: نمونه پیشرفته تر این محصول دانش بنیان به زودی ساخته می‌شود و تفاوت آن در زیبایی ظاهری و مکانیزم پدال است که بیشتر به حالت‌های غواصی شباهت دارد.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان بازو صنعت هوشمند همچنین از ساخت محصولی دیگربا عنوان موتورسیکلت دریایی خبر داد و افزود: به زودی موتورسیکلت دریایی نیز برای آزمایش و بهره برداری آماده خواهد شد.
شرکت دانش بنیان بازو صنعت هوشمند در زمینه ساخت ربات‌های صنعتی و تولید شناور‌های تفریحی و صنایع دریایی فعالیت می‌کندو درمرکزنوآوری کیش مستقر است.

| منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.