روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 49230
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 08 فروردین 1403 - 16:09 | | ارسال توسط :

ثبت حد نصاب نشست و برخاست ۱۳ پرواز همزمان در فرودگاه کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در تعطیلات نوروز حدنصاب نشست و برخاست سیزده پرواز همزمان در فرودگاه کیش ثبت شد.
ثبت حد نصاب نشست و برخاست ۱۳ پرواز همزمان در فرودگاه کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، رحیم سرهنگی در گفتگوی اختصاصی، با اشاره به پایانه مسافری جدید فرودگاه کیش به عنوان یکی از ظرفیت‌های جذب گردشگر ، افزود: شرکت توسعه بنادر و فرودگاه‌های کیش در حال رفع نواقص موجود برای ارائه خدمات با کیفیت به مسافران است.

وی افزود: براساس آمار ثبت شده فرودگاه بین المللی کیش پس از مهرآباد و مشهد سومین فرودگاه پرتردد کشور در ایام تعطیلات نوروز معرفی شد.

رحیم سرهنگی با اشاره به اعلام نتایج ارزیابی عملکرد مناطق آزاد و قرار گیری سازمان منطقه آزاد کیش در رده سفید، گفت: جزیره کیش در بسیاری از شاخص‌ها سرآمد مناطق آزاد کشور است و در تلاش هستیم با برنامه ریزی‌ مناسب، زمینه رشد و ارتقاء شاخص‌های توسعه بیش از پیش فراهم شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، به لزوم تغییر برخی شاخص در ارزیابی عملکرد مناطق آزاد اشاره کرد و افزود: مناطق آزاد دارای ظرفیت‌های متفاوتی هستند و هر منطقه باید با شاخص‌های بومی خود سنجیده شود.

سرهنگی به اقدامات جذب سرمایه گذار در کیش اشاره و خاطرنشان کرد: برخی مذاکرات با سرمایه گذاران در سال گذشته به نتیجه رسیده و برخی نیز امسال به نتیجه خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بسته‌های سرمایه گذاری در کیش تهیه و تدوین شده و در مرحله اول این بسته‌ها به سرمایه گذاران پیشنهاد داده خواهد شد.

رحیم سرهنگی با اشاره به دلایل وقفه عملیات ساخت مسکن سایه سار در کیش، گفت: تغییرات در طراحی و نقشه ساختمان‌ها، علت تاخیر در اجرای عملیات ساخت این پروژه مسکونی است.

وی گفت: با ارائه طرح‌ها و نقشه‌های جدید و مذاکرات انجام شده با شرکت سازنده، زیر ساخت‌های لازم برای آغاز عملیات ساخت مسکن سایه سار فراهم شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.