روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 49280
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 12 فروردین 1403 - 15:24 | | ارسال توسط :

جابجایی بیش از ۳۱ هزار دستگاه خودروی سواری از بنادر چارک و آفتاب به کیش

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش از جابجایی بیش از ۳۱ هزار دستگاه خودروی سواری از بنادر چارک و آفتاب به کیش و بالعکس خبر داد.
جابجایی بیش از ۳۱ هزار دستگاه خودروی سواری از بنادر چارک و آفتاب به کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، عزت اله محمدی در بازدید مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از روند ارائه خدمات دریایی به مسافران نوروزی، گفت: با تشکیل کمیته‌های اصلی و فرعی حمل و نقل هوایی و دریایی با محور سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان بنادر و دریانوردی برای ارائه خدمات به گردشگران مسیر‌های دریایی اقدام شده است.

وی با اشاره به آغاز سفر‌های نوروزی از ۲۴ اسفند پارسال بر اهمیت همکاری و تعامل موثر سازمان بنادر و دریا نوردی هرمزگان در زمینه رضایتمندی مسافران در ایام سفر‌های نوروزی تاکید کرد.

عزت اله محمدی، تصریح کرد: با برنامه ریزی صحیح در راستای ضمانت سلامت، ایمنی و تسهیلات مسافران نوروزی با جابجایی بیش از ۸۰ هزار نفر گردشگر ، خوشبختانه در بخش‌های شناور‌های مسافری و خودروی شاهد هیچ گونه حادثه‌ای نبودیم.

وی تصریح کرد: در بندر تجاری کیش سیستم نوبت دهی بر خط برای خروج خودرو‌های سورای از کیش با رویکرد تسهیل گری و تسریع در ارائه خدمات فعال است.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش، خاطر نشان کرد: با راه اندازی مرکز تلفن پاسخگویی ۴۴۸۸ با کد ۰۷۶ در بندر تجاری کیش تاکنون به بیش از ۲۰ هزار تماس تلفنی در ۲۴ ساعت شبانه روز در زمینه خدمات دریایی، نرخ ها، تردد شناورها، مباحث ایمنی پاسخ داده شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش، گفت: در موج دوم  سفرهای نوروزی با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی به ارائه خدمات به گردشگران نوروزی ادامه خواهیم داد و امیدواریم که گردشگران مسیر‌های دریایی به توصیه‌های همکاران سازمان بنادر، هواشناسی و اداره کل بنادر کیش توجه کنند.

عزت اله محمدی، تاکید کرد: مسافران سفرهای خودرویی به کیش تحت هیچ شرایطی بدون نوبت به بندر تجاری کیش مراجعه نکنند.

وی، خاطر نشان کرد: به دلیل نامساعد شدن شرایط جوی و ممنوعیت تردد شناور‌ها به مدت دو روز در ۹ ساعت کاری به بیش از ۳ هزار دستگاه خودروی سواری و بیش از ۱۲ هزار مسافر خدمات ارائه شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.