روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 23490
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 19 آبان 1400 - 17:28 | | ارسال توسط :

جانمایی برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در کیش

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی هرمزگان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای جانمایی زمین ساخت درمانگاه تامین اجتماعی کیش دیدار کرد.
جانمایی برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، آهنگران در این دیدار طرح ساخت درمانگاه تامین اجتماعی برای ساکنان را گامی بزرگ در توسعه حوزه درمان و پزشکی کیش برشمرد.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی در سطح بندی درمانی ۶۱ پروژه ساخت درمانگاه‌ها را معرفی کرده و یکی از این مراکز در جزیره کیش ایجاد می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: امکانات و رشته‌های مختلف پزشکی از قبیل پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامایی، واحد‌های پاراکلینیکی تزریقات پانسمان، داروخانه آزمایشگاه و بنابر ضرورت رادیولوژی برای ساخت این مرکز درمانی در نظر گرفته شده است و امکان ایجاد بخش‌های تخصصی نیز برای آن وجود دارد.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این جلسه گفت: پیرو دستور مستقیم و پیگیری‌های مستمر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای ایجاد یک مرکز درمانی تامین اجتماعی، پس از جانمایی و تایید زمین، با توجه به دولتی بودن طرح، فرایند واگذاری آن انجام شود.

علی عرب افزود: متراژ ساخت مرکز درمانی مورد نظر مطابق با استاندارد ها، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع در زمینی به وسعت ۳ هزار متر مربع است و جانمایی زمین در نزدیکی مصلی بزرگ کیش خواهد بود.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص زمان ساخت درمانگاه تامین اجتماعی افزود: با توجه به متراژ مورد نظر، عملیات اجرایی این مرکز درمانی یک بازه زمانی ۱۵ تا ۱۶ ماهه نیاز دارد.

عرب افزود: در آینده نزدیک شاهد آغاز این عملیات خواهیم بود و پس از بهره برداری، ساکنان، مسافران و گردشگران می‌توانند از خدمات مرکز درمانی تامین اجتماعی کیش استفاده کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.