روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 40744
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1402 - 17:32 | | ارسال توسط :

جزیره کیش مقر اصلی فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی

جزیره کیش در نخستین مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی به عنوان مقر اصلی این فدراسیون انتخاب و معرفی شد.
جزیره کیش مقر اصلی فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، نخستین مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و حضور اعضای مجمع در مرکز همایش‌های منطقه آزاد کیش برگزار شد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت راه اندازی فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، گفت: بدون تردید با استفاده از انجمن‌ها و ظرفیت‌های ساحل و دریا شاهد اتفاقات خوبی در عرصه ورزش‌های دریایی و ساحلی خواهیم بود.

سید محمد پولادگر افزود: اعضای فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی باید قدر فرصت خدمت هر چه بهتر و بیشتر به مردم و کشور عزیزمان را بدانند و به فکر رشد و توسعه آن در استان‌ها با توجه به امکانات و شرایط اقلیمی باشند.

وی با اشاره به ۵ هزار و ۸۰۰ کیلومتر ساحل در کشور تصریح کرد: این فدراسیون یک فرصت طلایی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های سواحل شمال و جنوب کشورمان در رشد و ارتقای ورزش‌های دریایی و ساحلی و خدمت به مردم است.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: برگزاری منظم مجمع در جزیره کیش فرصتی برای خدمتگزاری و افتخارآفرینی بهتر و بیشتر و استفاده از ظرفیت‌های ورزشی کشور در حوزه ورزش‌های دریایی و ساحلی است.

سید محمد پولادگر افزود: بدون تردید در آینده نزدیک شاهد موفقیت و افتخار آفرینی‌های بیشتر انجمن‌ها و رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون ورزش‌های ساحلی و دریایی با توجه به حضور در بازی‌های المپیک و آسیایی باشیم.

اساسنامه فدراسیون، دستورالعمل شرایط اختصاصی نامزد‌های وثاقت و امانت پست‌های هیات رییسه فدراسیون، دستورالعمل‌های کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران، عضویت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی در فدراسیون‌های بین المللی، مقر اصلی فدراسیون در کیش و داشتن یک دفتر در تهران پس از سه ساعت بحث و تبادل نظر و بررسی نقطه نظرات اعضای مجمع با حداکثر آرا به تصویب رسید.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.