روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 31015
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 10 خرداد 1401 - 16:52 | | ارسال توسط :

جشنواره چله تابستونی کیش

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری جشنواره چله تابستونی کیش خبر داد.
جشنواره چله تابستونی کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، جواد جمالی افزود: جشنواره تابستانی، جشنواره‌ای تقویمی است و هر سال با همکاری بخش خصوصی و فعالان گردشگری در جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال در اواخر تابستان ایام محرم و صفر را پیش رو داریم مدت زمان جشنواره کمی محدود شده است و با عنوان جشنواره چله تابستونی کیش برگزار می‌شود.

جواد جمالی گفت: جشنواره تابستانی کیش از ۲۷ خرداد تا ۷ مرداد با همکاری بخش خصوصی به ویژه موسسه جشنواره‌ها برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پس از پایان جشنواره تابستانی کیش برنامه ریزی خاصی برای ایام محرم و صفر در نظر گرفته شده است.

جواد جمالی تصریح کرد: با توجه به اینکه از بیشتر اقوام ایران در جزیره کیش ساکن هستند، این ترکیب یک مزیت رقابتی برای برگزاری برنامه‌ها به وجود آورده است.

وی خاطرنشان کرد: برای ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام سوگواره‌ای در نظر گرفته شده است و همچنین در اربعین حسینی نیز با استفاده از ظرفیت اقوام مختلف در جزیره کیش برنامه‌های خاصی پیش بینی شده است.

جمالی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه مذهبی برنامه‌های خاصی با رویکرد گردشگری در جزیره کیش برگزار کنیم.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.