روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13866
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 22 بهمن 1399 - 12:43 | | ارسال توسط :

جهانگیری: انقلاب اسلامی از آنِ همه ایرانیان است

معاون اول رییس جمهور در پیامی ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی سه خواست تاریخی ملت ایران در آن روز بود که اکنون به میثاق و تعهد یکایک ما در حکومت و جامعه مدنی تبدیل شده است.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

٢٢ بهمن؛ چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مبارک باد. انقلابی که به نام خدا آغاز شد و با مشارکت موثر همه گروه ها و طبقات اجتماعی و معماری مردم سالارانه امام خمینی(ره) به پیروزی رسید. آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی سه خواست تاریخی ملت ایران در آن روز بود که اکنون به میثاق و تعهد یکایک ما در حکومت و جامعه مدنی تبدیل شده است.

انقلاب آن روز نتیجه آگاهی و جان فشانی همه بود و امروز هم بدون تبعیض از آنِ همه ایرانیان اعم از زنان و مردان، نسل ها و گروه های اجتماعی، اقوام و مذاهب است. حفظ و بالندگی این میراث ملی و دینی در پاسداشت و پیگیری عملی آرمان های انقلاب یعنی آزادی، استقلال، جمهوریت، عدالت و پیشرفت همه جانبه است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.